הפגרה המקוללת של ברצלונה: דפאי ייעדר כחודש, גם דה יונג ואראוחו נפצעו

ממפיס דפאי שחקן נבחרת הולנד פצוע | GettyImages, ANP Sport

ההולנדי שנכנס לכושר מצוין נפצע במדי הנבחרת ויחמיץ את הקלאסיקו, גם קונדה צפוי להיעדר ולרשימה הארוכה הצטרפו עוד שני שחקנים

(גודל טקסט)

רוברט לבנדובסקי לא יכול היה לחשוב על פתיחת עונה מוצלחת יותר בברצלונה. בשמונה משחקים בכל המסגרות סיפק עד כה לא פחות מ-11 שערים, ומי שחשב שמא השתלבותו בקבוצת הפאר הקטלאנית תהיה ארוכה ואיטית – התבדה.

בשנים האחרונות הוזכר כוכב נבחרת פולין שוב ושוב כמועמד לעבור לברצלונה וריאל מדריד, אולם בסופו של דבר בחר בבארסה. "כשראיתי כמה נחושה היתה ברצלונה, ידעתי שההעברה הזו הרבה יותר ריאלית מהקשר שהיה לי בעבר עם ריאל", סיפר לתקשורת במולדתו. "לחיות בספרד ולשחק בלה ליגה תמיד היה חלום מבחינתי, לא רק מבחינה ספורטיבית".

על ההבדלים בין הבונדסליגה והליגה הספרדית אמר: "בספרד מעריכים יותר שחקנים טכניים, בגרמניה הפוקוס הוא בעיקר על סדר, אינטנסיביות וניצחונות".

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
פתיחה מושלמת. לבנדובסקי | רויטרס

ז'ול קונדה נפצע אמש והוחלף בדקה ה-23 של משחקה של נבחרת צרפת מול אוסטריה. הבלם סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי שלו, יחמיץ את דנמרק ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר. לפי דיווחים בספרד, ככל הנראה מדובר במספר שבועות, שיגרמו לו להחמיץ את הקלאסיקו מול ריאל מדריד ב-16 באוקטובר.

קורבן נוסף של ה"לילה השחור" של ברצלונה, במהלכו נפצעו לא פחות מארבעה משחקניה במשחקי הנבחרות, הוא ממפיס דפאי. החלוץ שנפצע במשחק של הולנד ייעדר כחודש מהמגרשים על פי הדיווחים בספרד, ויחמיץ בין היתר את הקלאסיקו ואת המשחק נגד אינטר בליגת האלופות.

אם לא די בכך, הפגרה המקוללת של ברצלונה נמשכה עם עוד שתי פציעות: רונלד אראוחו הוחלף במשחק ההכנה של נבחרת אורוגוואי כשהוא צולע ומתלונן על כאבים, וגם פרנקי דה יונג שוחרר מסגל נבחרת הולנד בשל פציעה שספג.