אגדה: אנצ'לוטי שבר את שיא הניצחונות של פרגוסון בליגת האלופות

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי | רויטרס

מאמן ריאל מדריד ניצח בפעם ה-103. ואלוורדה הלוהט שוב כבש: "כנראה שהאנשים סביבי צדקו - הייתי צריך לבעוט יותר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי המשיך לחרוט את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי, כשהפך הערב (רביעי) לשיאן הניצחונות בליגת האלופות בכל הזמנים. לאחר ה-1:5 הקליל על סלטיק, מאמן ריאל מדריד הגיע ל-103 ניצחונות – אחד יותר מסר אלכס פרגוסון.

בסיום, החמיא המאמן לשלושה שחקנים באופן ספציפי – מרקו אסנסיו שקיבל את הקרדיט ב-11 והשיב עם שער, פדה ואלוורדה, ששוב כבש, ולוקה מודריץ', שהתכבד גם הוא בשער וממשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו. "הצעירים מפתיעים אותי, אבל לוקה אף פעם לא מפתיע", אמר. "הוא שולט בכדור כל כך טוב, זו חוויה ייחודית. הוא כל כך טוב. השערים של ואלוורדה? אני לא יודע עוד כמה הוא יבוש. יש לו איכויות מרשימות, והוא עוד הולך להבקיע הרבה. אסנסיו מבחינתי היה המצטיין, שיתוף הפעולה שלו עם ואלוורדה וקרבחאל היה מצוין. זה נחמד שיש לנו הרבה כובשים שונים, כולם תורמים, וללא בנזמה, לכולם יש אחריות גדולה יותר".

ואלוורדה עצמו, שהמשיך כאמור את הכושר המסחרר שלו, זכה בתואר איש המשחק. "אני שמח מאוד, אבל זה היה מאמץ קבוצתי", אמר הכוכב הלוהט. "ניצלנו את ההזדמנויות שלנו והבקענו את השערים שהיינו צריכים להבקיע. יכולות הבעיטה שלי? כנראה שהאנשים סביבי צדקו – הייתי צריך לבעוט יותר. בעוד שני שערים אזכה בהתערבות שלי עם אנצ'לוטי, הלוואי שזה יקרה לפני המונדיאל. אבל אני לא הולך לעצור ב-10, אני רוצה לכבוש יותר. אנחנו צריכים לזכות שוב בליגת האלופות, לא משנה מי היריבה, אנחנו פשוט חייבים לזכות שוב".

רודריגו, שקיבל מאנצ'לוטי את הקרדיט בהרכב, החמיא למאמנו: "הביטחון שקרלו נותן לי עוזר לי מאוד, התחלתי לכבוש שערים רבים והוא גם עוזר לי באופן עקיף עם הנבחרת. היינו זקוקים למשחק עם הרבה שערים, והכי חשוב שניצחנו וסיימנו ראשונים בבית. הפנדל? קארים בנזמה הבועט הקבוע שלנו, ואחריו לוקה מודריץ'. בפנדל השני, הוא ביקש ממני לבעוט. כל יריבה שנקבל בשמינית הגמר תהיה קשה, אין יותר משחקים קלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי