ריאל יצאה מעודדת לפגרה, קרוס הצהיר: "אנחנו הקבוצה הטובה בעולם"

שחקן ריאל מדריד טוני קרוס | רויטרס

הגרמני הוותיק שכבש שער נפלא מול קאדיס: "הייתה שנה יוצאת מהכלל, עכשיו אפשר לנוח". האלופה כועסת על "תקיפת רודריגו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זה לא היה קל, אך ריאל מדריד צלחה אמש (חמישי) את משחקה האחרון לפני פגרת המונדיאל, ניצחה את קאדיס 1:2 וצימקה את הפער מברצלונה הראשונה לשתי נקודות. אדר מיליטאו כבש ראשון (40), טוני קרוס הכפיל בשער נהדר (70) וכעת לא נותר אלא לראות כיצד האלופה והקטלאנים ישובו אחרי הגביע העולמי.

"ריאל מרוצה מהפגרה", נכתב ב"אס". "זה יהיה חודש היסטורי, וקרלו אנצ'לוטי בוודאי יחגוג אותו באופן פרטי. למרות הדברים שהשמיע, ברור שריאל איבדה קצב והמשחק נגד קאדיס המשיך את המגמה הזו". ב"מארקה" נכתבו דברים דומים: "ריאל ניצחה ושמרה על מרחק סביר מברצלונה, וכעת לאנצ'לוטי יש זמן להבין מה לעשות בחצי השני של העונה".

טוני קרוס, שנבחר לאיש המשחק, סיכם ואמר: "שיחקנו טוב, מלבד עשר הדקות האחרונות. היו לנו הזדמנויות אבל בסוף נאלצנו לסבול קצת עם השער שספגנו. זה לא היה הכרחי, אבל הניצחון הגיע לנו. אנחנו הקבוצה הטובה בעולם. הגיוני שהיריבה שלנו תגן בצורה כזו, עם כל כך הרבה שחקנים בחצי שלה, אבל אנחנו צריכים להיות רגועים ולא להיכנע לסגנון שלהם. אני תמיד מעדיף שלא להתעסק בדברים האלה ופשוט לשחק כדורגל. היה חשוב שננצח, ועכשיו אפשר לנוח בפגרה. השנה הזו היתה יוצאת מהכלל. לא יכולנו לעשות יותר ואנחנו מרוצים מאוד, אני מקווה שנעשה דברים דומים גם ב-2023".

קרלו אנצ'לוטי טען כי במהלך המשחק, קיבל רודריגו אגרוף משחקן היריבה פאלי: "ראיתי את הסרטון, זה היה אירוע תקיפה". גם הברזילאי עצמו טען: "זה היה בכוונה, אני לא יודע בשביל מה יש VAR. זו לא סתם עבירה, זו תקיפה, אין לדברים כאלה מקום בכדורגל". רודריגו התייחס גם לניצחון הקשה ולפגרת המונדיאל: "היה ניצחון קשה וחשוב, הדבר הכי חשוב הוא שלוש הנקודות. הלוואי שנזכה בקטאר, אני אהיה שם כדי לעזור".

על ההחמצה של לוקה מודריץ' התלוצץ המאמן ואמר: "אמרתי לו שמזל שנבחרת קרואטיה כבר פרסמה את הסגל למונדיאל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי