פרנקי דה יונג האשים את ברצלונה: "זה היה מאוד מעצבן"

play
פרנקי דה יונג מתוסכל במדי ברצלונה | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 20.11 06:37

הקשר דיבר בריאיון בהולנד על ההדלפות במטרה להעבירו: "זה היה חייב לבוא מהמועדון. צ'אבי לא יצא ואמר שאני 'נשאר ולא משנה המצב הכלכלי'"

(גודל טקסט)

יממה לפני שהוא מתחיל את דרכו במונדיאל עם נבחרת הולנד, פרנקי דה יונג התראיין ל"טלחרף" מארצו והתייחס לסאגת הניסיון של ברצלונה להעבירו למנצ'סטר יונייטד בקיץ האחרון. הקשר בן ה-25 היה נתון ללחצי המועדון להפחית בשכרו, כאשר במקביל בוזבזו מיליונים רבים על רכש, אלא שההתעקשות שלו לסרב השתלמה והוא קיבל את מבוקשו כשנשאר בקטלוניה בסופו של דבר.

לצד הצהרה על כך שהוא רוצה ללבוש את מדי הבלאוגרנה לעוד "שמונה עד עשר שנים", דה יונג רמז שהוא נפגע מהתנהלות המועדון כלפיו: "יום אחד פורסמו בעיתון פרטים מהחוזה שלי. אני לא הדלפתי אותם, ורק צד אחד נוסף ידע עליהם, אז זה היה חייב לבוא מהמועדון. פתאום היה מכתב שהטיל ספק בתקפות החוזה שלי, כי הוא נחתם עם הנשיא הקודם".

"זה היה מאוד מעצבן שהמועדון עשה את זה, אבל לא הייתה לי השפעה על הנושא מעבר לכך", המשיך ההולנדי. "אני מאשים את אותם אנשים, אבל אין לי מה לעשות איתם. כן, בעיניי הם ברצלונה כי הם מנהיגים את המועדון, אבל אני לא רואה אותם במועדון. אין לי קשר איתם בחיי היומיום שלי".

פרנקי דה יונג, שחקן ברצלונה
לא אהב את ההדלפות. פרנקי דה יונג | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

לסיום דיבר הקשר על הגישה של צ'אבי בנוגע לסאגה סביבו: "צ'אבי השאיר את האפשרות לעזיבה שלי פתוחה, הוא אף פעם לא יצא ואמר 'פרנקי נשאר לא משנה מה המצב הכלכלי', אבל אני לא באמת מאשים אותו. מעולם לא קיבלתי את התחושה שצ'אבי נגדי. לתקשורת הוא אמר שהוא מרוצה ממני, אבל יש גם את הצד הפיננסי במועדון".