מונפלייה ממשיכה במסע ההיחלצות עם 0:3 על ליל

שקירי חוגג את השלישי. מסע היחלצות מרשים
שקירי חוגג את השלישי. מסע היחלצות מרשים | צילום: AFP

ניצחון 4 להנץ במשחקו ה-6. טולוז כבשה פעמיים בתוספת הזמן בדרך ל-1:2 אצל טולוז

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הצרפתית המשיך עם חמישה משחקים נוספים, כשבמוקד האלופה הקודמת, מונפלייה, המשיכה במסע ההיחלצות שלה כשהביסה 0:3 את ליל ורשמה את ניצחונה השלישי ברציפות. רן ביצעה מהפך דרמטי, כשכבשה שני שערים בתוספת הזמן בדרך לניצחון 1:2 על טולוז שהעניק לה באופן זמני את המקום הרביעי.

 

לפעמים חילופי מאמנים מוכיחים את עצמם. הנץ (AFP)

 

מונפלייה – ליל 0:3

מונפלייה היא הקבוצה האחרונה שזכתה באליפות צרפת לפני שפאריס סן ז'רמן השתלטה על הריביירה ב-2013, ויתכן שיעבור עוד זמן רב עד שקבוצה אחרת תזכה לכבוד. הקבוצה של פדריק הנץ, שמונה לעמוד על הקווים בתחילת ינואר, מצאה את עצמה מתחת לקו האדום במהלך מרבית העונה, אולם נראה שדברים משתנים בדרום צרפת.

 

מאז שנחת המאמן בקבוצה, הוא ניצח בארבעה משחקים, סיים בתוצאת תיקו אחת ורשם הפסד בודד. כעת הוא נמצא בריצה מרשימה עם ניצחונות על אנז'ר, טולוז וכעת על ליל. קווין בריגו (52), בריאן דאבו (60) ואלייס שקירי (86) הכניעו את וינסנט אניימה. בשבוע הבא תיתקל מונפלייה באתגר הקשה מכולם: משחק חוץ אצל פ.ס.ז'.

 

הוציא מהרשת שלושה כדורים. אניימה (AFP)

 

טולוז  – רן 2:1

רן רושמת עונה מפתיעה למדי, ולמרות שאיבדה לאחרונה קצת גובה היא הצליחה לרשום ניצחון מרשים מאוד על היריבה שכעת רחוקה עשר נקודות מחוף מבטחים.

 

בדקה ה-78 ויסאם בן ידר כבש למארחת, שכבר הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון ראשון מזה כמעט חודשיים, אולם אז הגיעה תוספת הזמן הדרמטית: אוסמאן דמבלה השווה בדקה ה-90, ודקה לאחר מכן בישל את שער הניצחון המסעיר לקאמיל גרוסיקי.

 

איזו דרמה. גרוסיקי חוגג עם החברים את המהפך בתוספת הזמן (AFP)

 

תוצאות נוספות: גוינגאמפ – אנז'ר 2:2 (פריווה 39, ז'ירס 66 בפנדל / קאפל 31, בילי 79 בפנדל), ריימס – בורדו 1:4 (מאנדי 23, ביפומה 34, שרבונייה 67, באנגורה 89 / אונה 69), טרואה – לוריין 1:0 (וואריס 3).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי