"ניימאר ממשיך להוביל את פאריס להיות בלתי מנוצחת"

ניימאר וקרי
ניימאר וקרי | AFP

הכוכב של עיר האורות סידר 0:3 על סנט אטיין ומאזן מושלם. אמרי: "רצינו לסיים ראשונים לפני פגרת הנבחרות. וגם: המאזן שהשווה והתגובה של אוסקר גארסיה

(גודל טקסט)
ניימאר ממשיך לשגע את הכדורגל הצרפתי והאירופי בהצגות מושלמות ואתמול (שישי) סייע לפאריס סן ז'רמן לנצח את סנט אטיין 0:3. הקבוצה של אוסקר גרסיה הובילה במפתיע את הליגה ערב המחזור. "הפריסאים לא תמיד הרשימו, אבל תודות לניימאר שהיה מעורב בשלושת השערים בהם כבש שער אחד והצמד של אדינסון קבאני – פ.ס.ז' בלתי מנוצחת", נכתב בל'אקיפ.


אונאיי אמרי שיבח את המשחק של הקבוצה בעיקר במחצית השנייה. "המטרה שלנו היתה לסיים ראשונים את הליגה לפני פגרת הנבחרות. במחצית הראשונה לא שלטנו כפי שרצינו, אבל בחצי השני היינו מצוינים וניצחנו קבוצה שניצחה שלושה משחקים מפתיחת העונה מבלי לספוג".




ניימאר כבר כבש שלושה שערי ליגה ובישל עוד שלושה בשלושה משחקים שלו בפאריס סן ז'רמן. המועדון מעיר האורות ניצח רק בפעם שנייה בהיסטוריה שלו את ארבעת משחקי הפתיחה של הליגה כמו בעונת 2015/16 ורק מונאקו יכולה להשתוות אליה אם תנצח את מארסיי במשחק ביתי. ניימאר וקבאני זכו כל אחד לציון 6 בל'אקיפ ואילו אנחל די מריה שעלול לעזוב קיבל רק 3 עם רמיזה שהראש שלו כבש לא בפאריס.


"Implacable" à la Une de @lequipe ce samedi 26 août. pic.twitter.com/hqYWRylptJ

— L'ÉQUIPE (@lequipe) August 25, 2017

מאמן מכבי תל אביב לשעבר, אוסקר גרסיה, אמר: "אני גאה בדרך בה שיחקנו. ביקשתי משחקני להיות אמיצים. התוצאה מחמירה איתנו בעיקר כשספגנו שער שלישי בדקה ה-90. היינו טובים יותר ממה שהתוצאה מראה".


פ.ס.ז' עדיין אמורה להחתים אתת פאביניו ממונאקו אחרי שסגן נשיא מונאקו, ואדים ואסלייב, פרסם ספר על התקופה שלו במונאקו וסיפר שהבטיח לשחרר את הברזילאי. בתוך כך, גם וונדל קשר פלומיננזה בדרך למועדון עבור חמישה מיליון יורו וזאת למרות שצסק"א מוסקבה מעוניינת בו ואף הציעה שכר גבוה יותר.

#Wendel's agent confirms that he has chosen PSG's project and that the transfer is being finalised. ESPN Brasil's photo via @FRibette. pic.twitter.com/SAskIJTokw

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) August 25, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי