תיקו מאופס לליון, צמד לקונאטה בניצחון ההיסטורי של אמיין

מוסא קונאטה
מוסא קונאטה | צילום: AFP

שחקניו של ג'נסיו לא הצליחו למצוא את הרשת מול נאנט. אקס מכבי תל אביב הוביל את העולה החדשה, שהביסה 0:3 את ניס ורשמה ניצחון ראשון אי פעם בליגה הבכירה

קבוצות: ליון אמיין
(גודל טקסט)

אחרי שפאריס סן ז'רמן הביסה אמש 0:3 את סט. אטיין, המחזור הרביעי בליגה הצרפתית המשיך הערב (שבת) כשבמוקד אמיין השיגה ניצחון ראשון אי פעם בליג 1 אחרי שגברה 0:3 על ניס, וליון סיימה בתיקו מאופס בנאנט.

אמיין – ניס 0:3
אחרי שפתחה את העונה עם שלושה הפסדי ליגה ברציפות, רשמה העולה החדשה ניצחון ראשון אי פעם בליג 1 כשהביסה את האורחים מהריביירה הצרפתית. כבר בדקה ה-15 גאל קאקוטה כבש את השער הראשון אי פעם של אמיין בליגה הבכירה כשבעט כדור חופשי מחוץ לרחבה ישר לפינה הימנית הגבוהה וקבע 0:1. בדקה ה-28 מוסא קונאטה הכפיל את היתרון כשנגח לרשת כדור חופשי שהגביה לעברו עמנואל בורגו.


אמיין. ניצחון היסטורי (AFP)

בדקה ה-88 האריסון מנזאלה פרץ לרחבה משמאל ומסר כדור רוחב נהדר לקונאטה, שדחק מקרוב וקבע 0:3. צמד לאקס מכבי תל אביב, וניצחון ליגה מרשים וראשון אי פעם לאמיין בליג 1. ניס לעומתה, לא מזכירה את הכושר של העונה שעברה ורשמה הפסד חמישי בכל המסגרות בששת המשחקים האחרונים שלה.


נאנט – ליון 0:0

אחרי ה-3:3 עם בורדו בשבוע שעבר, קבוצתו של ברונו ג'נסיו רשמה תיקו שני ברציפות ולראשונה העונה לא הצליחה למצוא את הרשת. ליון אמנם שלטה בכר הדשא בסטאד דה בוזו'אר, אך לא הצליחה לתרגם זאת לשערים. ההזדמנויות הבולטות היו של ברטרנד טראורה ונביל פקיר שפגעו בקורה במחצית השנייה, והאורחים נפרדו בחלוקת נקודות עם קבוצתו של קלאודיו ראניירי.


פקיר. לא הצליח למצוא את הרשת (AFP)

תוצאות נוספות
בורדו – טרואה 1:2
(פרנסואה קמאנו 10, יונוס סנקארה 48/ סטפן דארביון 52)


קון
– מץ 0:1
(רוני רודלן 50)

דיז'ון – מונפלייה 1:2
(בנז'מן ז'אנו 45+1, 62/ ג'ובאני סיו 49)

טולוז – ראן 2:3
(ג'ימי דורמאז 35 פנדל, 71 פנדל, איסא דיופ 58/ אנדומב מובל 7, אסמליה סאר 65)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי