1:2 גדול לפ.ס.ז' על מונאקו, חמישיה מדהימה לליון

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | AFP

האלופה הפסידה לסגניתה והפער ביניהן עומד כעת על תשע נקודות. קבאני כבש את הראשון ואילו ניימאר הכפיל בפנדל, שלא לווה בוויכוחים לשם שינוי. ניס חטפה תבוסה מהדהדת

(גודל טקסט)
בעוד צרפת כולה מתמרקת לקרב הענקיות בין מונאקו, האלופה והשנייה בטבלת הליגה, לפ.ס.ז' המוליכה באצטדיון לואי השני בנסיכות שייערך ב-21:45, ממשיכה ניס, השלישית בעונה שעברה לעשות בושות לעצמה כשהובסה בבית 5:0 מול ליון. וירדה מתחת לקו האדום (מקום 18).


ליון המנצחת עלתה זמנית למקום השני, שש נקודות מפ.ס.ז' שבראש. לאחר מכן מארסיי ניצחה 0:1 את גנגאן, ובמשחק הגדול של הערב גברה פ.ס.ז' על מונאקו 1:2.




מונאקו – פאריס סן ז'רמן 2:1

בשנה שעברה היה מדובר במשחק עונה ענק, אך השנה המארחת מדשדשת ומתקשה לאיים על הפסגה. יחסי הכוחות האלה נראו גם על הדשא כשאדינסון קבאני העלה את האורחים מהבירה ליתרון בדקה ה-19. סיפור המשחק היה בין השאר תזכורת לוויכוח המפורסם מתחילת השנה. פ.ס.ז' זכתה בפנדל בדקה ה-52, ומי שניצל זאת על מנת להכפיל את היתרון היה ניימאר, כפי שקבאני טען בעבר שיהיה. הברזילאי חגג עם חבריו ונראה היה שהניצחון מובטח עד שבדקה ה-84 הכניס ז'ואאו מוטיניו את המוליכה ללחץ. דקות הסיום היו מורטות עצבים עד שהשופט שרק, ופאריס פתחה פער של תשע נקודות על פני האלופה.


Oui ! Victoire très importante sur la pelouse de l'@AS_Monaco (2-1) qui offre 9 points d'avance et un leadership assumé #ASMPSG

#ICICESTPARISpic.twitter.com/iUAiK8Xyw6

— PSG Officiel (@PSG_inside) November 26, 2017

 ניס – ליון 5:0

הנתון המדהים בהתרסקות של הקבוצה מהריביירה הוא שכמעט כל הסגל, כולל ז'אן מישל סרי והמאמן לוסיאן פברה (ששניהם אף הוזכרו כמועמדים לברצלונה בקיץ) נותר על כנו. רק התוצאות השתנו בצורה קיצונית.


מצד שני ממפיס דפאיי ממשיך לפרוח. החלוץ ההולנדי כבש צמד ועלה לשמונה שערים העונה כשסיים בצורה מבריקה שתי מתפרצות של האורחים. בדקה ה-5 תוך כדי כריעה ובדקה ה-38 בבעיטה חדה ושטוחה מחוץ לרחבה. מקסוול קורנט בדקה ה-20  ומריאנו, אקס ריאל, בשערו העשירי העונה קבעו 0:4 כבר במחצית. המחליף מיזיין מאולידה המחליף חתם את תוצאת המשחק בעוד מתפרצת בדקה ה-79.



מריאנו עם 11 שערים העונה.  בריאל לא מצטערים? (AFPׁ)


תוצאות נוספות
מארסיי – גנגאן 0:1
למארסיי: פלוריאן תובאן (31)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי