פ.ס.ז' ניצחה 0:1 את נאנט והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נק'

שחקני פאריס סן ז'רמן
שחקני פאריס סן ז'רמן | AFP

די מריה כבש את השער היחיד במשחק (12) והגדיל את הפער ממונאקו. דייגו הורחק לאחר תקרית חמורה עם השופט. ליון איבדה נקודות מפתיעות ב-1:1 הביתי מול אנז'ה. סנט אטיין ניצחה 0:2 את טולוז

קבוצות: ליון אנז'ה
(גודל טקסט)
המחזור ה-20 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם סנט אטיין ניצחה 0:2 את טולוז, לאחר מכן נרשמה הפתעה כשליון איבדה נקודות בביתה ב-1:1 מול אנז'ה מהתחתית. ב-22:00: נאנט מול פאריס סן ז'רמן.


ליון – אנז'ה 1:1
קרל טוקו אקאמבי העלה את האורחים ליתרון מפתיע מפנדל כבר אחרי 14 דקות, אבל נביל פקיר קבע את תוצאת המשחק עם שער נהדר שתי דקות בתוך המחצית השנייה. הלחץ הגדול של המארחים וגם העובדה שהאורחת נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של פלאביין טייט בדקה ה-84, לא הועילו והקבוצה של ברונו גנסיו נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ופספסה הזדמנות לעקוף את מונאקו בדרך למקום השני.


Lyon's Nabil Fekir in Ligue 1 this season:

17 games
⚽️ 14 goals

Best playmaker in the #UEL? pic.twitter.com/ePOXt0JZ51

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) January 14, 2018

נאנט – פאריס סן ז'רמן 1:0

זה אולי לא היה מרשים כמו שהיא אוהבת, אבל הקבוצה מעיר האורות השיגה ניצחון שישי ברציפות וניצלה את המעידות של מונאקו וליון כדי להגדיל את הפער בפסגה ל-11 נקודות בזכות שער בודד של אנחל די מריה מבישול של אדינסון קבאני (12). הקבוצה של קלאודיו ראניירי נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. וגם איבדה את דייגו שהורחק בצהוב שני בתוספת הזמן ולא ישחק במשחק החוץ מול טולוז במחזור הבא.


תקרית חמורה התרחשה בדקה ה-90 כשדייגו המארחת נתקל בשופט טוני צ'אפרון שנפל. צ'אפרון העצבני בעט בדייגו וכשזה העז למחות בפניו שלף לו את הצהוב השני ואת האדום. סביר להניח שההתאחדות הצרפתית תגיב על האירוע החמור.


תוצאות נוספות 

סנט אטיין – טולוז 0:2
כבשו לסנט אטיין: רוברט בריץ' (45), אסאנה דיוסה (86)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי