דני אלבס: "ניימאר היה צריך להשתחרר מהצל של מסי"

ניימאר חוגג עם דני אלבס
ניימאר חוגג עם דני אלבס | AFP

מגן פ.ס.ז' התראיין לאתר הרשמי של פיפ"א ודיבר על חברו הברזילאי: "לא היה לי קשר להגעתו לקבוצה, המטרה שלנו עכשיו היא לזכות בליגת האלופות"

(גודל טקסט)

בזמן שהוא עדיין מרצה עונש הרחקה של שלושה משחקים, מגן פאריס סן ז'רמן, דני אלבס, התראיין לאתר הרשמי של פיפ"א וכרגיל הביא כמה ציטוטים מעניינים.

ההחלטה לעבור לפאריס סן ז'רמן שזכתה בפחות תארים מהקבוצות בהן שיחק: "זו הסיבה שהייתה לי מוטיבציה לעבור. אני לא אוהב להישאר במקום בגלל שנוח לי. אני נהנה כשיש לי אתגר ואפשרות לשנות את ההיסטוריה של המועדון. עזבתי עיר גדולה כמו טורינו למועדון עם המון אמביציות. לא עברתי בגלל הכסף כי היו לי הרבה הצעות טובות באמת. עברתי את אותו תהליך עם ברצלונה. כשהגעתי הם היו בתקופת מעבר ובסופו של דבר הייתי חלק מהקבוצה הכי טובה בעולם. בקבוצה כמו פ.ס.ז' אתה יכול להניח אבן יסוד גדולה לבניית המועדון. אני רוצה לשנות את הכיוון של הגורל של המועדון".

ניימאר בחדר ההלבשה: "לא היה לי קשר לבואו לפאריס סן ז'רמן, אבל עזרתי לו כשהגיע לברצלונה עם המון עצות וסיפרתי לו על כל הדברים הטובים שחוויתי בברצלונה במועדון ובעיר. הפעם זה לא היה כך. הגעתי לקבוצה לפניו פשוט, אבל היה רגע שהוא לא היה בטוח מה לעשות ואמרתי לו ללכת בעקבות הלב והאושר שלו. זו העצה היחידה שנתתי לו".

ניימאר עם דני אלבס
ניימאר עם דני אלבס. להשתחרר מהצל של מסי (AFP)

ניימאר בשל להיות מספר אחד בעולם: "הוא כבר נמצא שם יחד עם ליאו מסי, השחקן הכי משפיע בכדורגל העולמי. הבעיה שהוא היה חייב לצאת מהצל של מסי. כשאתה משחק עם מישהו מיוחד כמו מסי זה הדבר הכי מדהים שיכול לקרות לך, אבל תמיד יהיו לך ספקות אם אתה טוב בזכות עצמך או בזכותו. תמיד אהבתי לשחק לצידו, אבל הוא ארגנטינאי וניימאר ואני ברזילאים. במוקדם או במאוחר היינו אמורים להתעמת (צוחק). אני אישית חושב שיש לך סיכוי להגיע ליותר הישגים אישיים כשאתה לא קרוב לשחקן כמו מסי. זה היה חשוב להתפתחות של ניי ועבור ברזיל אם יילך בדרך שלו".

אפשרי לזכות באלופות עם פ.ס.ז': "זו המטרה העיקרית שלנו והסיבה שניימאר עזב את ברצלונה ואני את יובנטוס. זה מה שמניע אותנו ומרגש אותנו. זה גורם לאדרנלין להתרוצץ אצלנו בגוף. העולם שייך לאמיצים ואם אתה לא גיבור אתה תמיד תהיה בצל, זה לא המקום בו אנחנו רוצים להיות. לא היה לנו כלום בברזיל ורצינו לעשות משהו עם החיים שלנו. כדי לזכות באלופות לא מספיק שחקנים טובים. אתה חייב שתהיה לך קבוצה. הכל יהיה תלוי בדרך בה נשחק כקבוצה".

הגרלת הבית המוקדם של ברזיל במונדיאל: "לא מעניין אותי כל כך מי יהיו היריבות שלנו. בתחרות כזאת אתה צריך להיות מסוגל לנצח את כולם. אם היינו מגרילים את ספרד מה היינו עושים? בורחים? אף אחד לא זוכה בגביע העולמי בעזרת משחקים נגד נבחרות חלשות. נצטרך לשחק נגד הגדולות במאוחר או מוקדם יותר".

הגביע הנכסף
הגביע הנכסף. זו תהיה השנה של פ.ס.ז'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי