אמרי: וראטי צריך ללמוד לשמור על עצביו ולחיות עם התסכול

מרקו וראטי
מרקו וראטי | AFP

בל'אקיפ עסקו בעתידו של מרקו וראטי, קשר פאריס סן ז'רמן שבחודשים האחרונים פגע בשמו הטוב בעקבות יכולת פושרת והתנהגות שאף הובילה לכרטיס אדום מול ריאל. מאמנו ניסה להגן, אך הודה: "יש דברים שליליים"

(גודל טקסט)
ההתעסקות עם ניימאר בפאריס סן ז'רמן השכיחה את העובדה שיש לא מעט בעיות נוספות בעיר האורות. נכון שפ.ס.ז' דוהרת לאליפות די בקלות, אבל ההדחה המוקדמת מליגת האלופות, אפילו שמעצמה גדולה כריאל מדריד היא שהדיחה אותה, הובילה לאווירת דיכאון כוללת.


כעת החלו להתעסק בעיר האורות ביכולתו ובמעמדו של מרקו וראטי האיטלקי, מי שבקיץ האחרון דווח שברצונו לעזוב ונאלץ להישאר רק לנוכח דרישת המועדון. מזגו החם של וראטי, שהורחק ב-2:1 לריאל מדריד, הוביל לכתבה בעיתון ל'אקיפ שעסקה בכך שהאיטלקי שנרכש ב-2012 כהבטחה גדולה מאכזב ואף החלו לעסוק בכך שייתכן שמדובר בפלופ, לפחות בפועל לאור מספריו. כעת בבפאריס סן ז'רמן חוששים שמחירו עלול לרדת בצורה דרסטית בגלל שהוא לא שולט בעצביו ומתקשה לשחזר את יכולתו מהשנים האחרונות.




לקראת המשחק עם אנז'ה היום בליגה, אמר המאמן אוניי אמרי על וראטי: "הוא צריך ללמוד לשמור על עצביו, אבל כל מה שעובר עליו כשחקן יכול ללמד אותו ולתת לו ניסיון בעתיד. גם הדברים השליליים. הוא שחקן טכני מאוד שחייב לחיות עם התסכולים שלו". באותה כתבה צוין כי השחקן שהגיע מפסקארה בגיל 19 מתנהג לעתים בצורה לא בוגרת ושכעת השאלה הגדולה האם הוא מסוגל לסחוב על כתפיו את הציפיות הגדולות שיש ממנו גם בקבוצה שלו וגם בנבחרת איטליה, שלא העפילה למונדיאל גם בגלל יכולת פושרת שלו.

"Verratti doit grandir" en Une du journal L'Équipe ce mercredi 14 mars.

Profitez de notre offre flash sans engagement https://t.co/LCRJe1zp1bpic.twitter.com/aQPCxDm65Z

— L'ÉQUIPE (@lequipe) 14 במרץ 2018

אחרי ההרחקה נגד ריאל מדריד הצטיין וראטי מול מץ ובישל שני שערים בניצחון 0:5, אך בל'אקיפ נכתב: "מבחינת היכולת אין ספק שמדובר בשחקן מוכשר, אבל הוא החליף סוכן וגם אחיו מגיע פחות למשחקים. הוא לא מקבל את הייעוץ הנכון ולא את ההכוונה הדרושה לו". סוכנו, מינו ראיולה, לא מאמין שהוא צריך להמשיך בפ.ס.ז', אך לפחות בשלב זה הנשיא נאסר אל חלאיפי מתנגד למכירתו. ברצלונה הייתה מוכנה לשלם עבורו בקיץ האחרון 100 מיליון יורו, אבל נראה שהמשחקים החלשים שלו נגד ריאל מדריד וגיליון ההתנהגות שלו ימנעו ממנו מעבר לקטלוניה. ייתכן שהוא יגיע בקיץ לפרמיירליג או לקבוצה איטלקית בכירה. הוא חתום עד 2021 ונכון לעכשיו פ.ס.ז' עדיין מאמינה שתוכל למכור אותו עבור 100 מיליון יורו.



וראטי נוטש את כר הדשא לאחר האדום (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי