בת זוגו לשעבר של כדורגלן צרפתי מוכר: הוא הכה אותי והתעלל בי

אישה מוכה, אילוסטרציה
אישה מוכה, אילוסטרציה | ל'אקיפ

על פי פרסום ראשון ב"ל'אקיפ", שחקן ששיחק בעבר בליגה הראשונה בצרפת התעמר בחברתו הקודמת נפשית ופיזית, והיא חוששת שהוא מתנהג כך גם כלפי בת זוגו הנוכחית: "כשרואים אותו על המגרש הוא ביישן, אי אפשר לנחש"

(גודל טקסט)
מקרה מדאיג של אלימות בכדורגל הצרפתי. "ל'אקיפ" מדווח היום שזוגתו לשעבר של כדורגלן ששיחק ב"ליג 1" מתלוננת שהיא סבלה שנתיים מאלימות קשה מבן זוגה דאז, שעדיין נחשב לשחקן פעיל, ולא היה לה את האומץ להגיש תלונה כלפיו אבל כעת היא החליטה להפסיק לשתוק. "אלה לא היו מכות קטנות, אלא ממש חבטות בבטן, בפנים ובכל מקום", אמרה האישה שכונתה "מרים".


מרים יצרה קשר עם העיתון הצרפתי בפברואר האחרון והסבירה: "יצרתי קשר כי אני מפחדת שהוא בסוף עוד יהרוג מישהו". היא סיפרה שהיא שומרת על קשר עם אביו של השחקן, וממנו נודע לה שהוא מתעלל בצורה דומה גם בבת זוגו הנוכחית. מדבריה עולה תמונה מדאיגה של אדם קנאי, רכושני, פרנואיד שרק מחפש סיבות לנקוט באלימות קשה. עוד הסבירה שמדובר בסוג של ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד: "כשרואים אותו על המגרש הוא אדם מופנם, ביישן ובלי הרבה קשר לחבריו בקבוצה. כשרואים אותו בעבודה, אי אפשר לנחש בחיים".


מרים סיפרה שהכירו כששיחק בנבחרתו הלאומית לפני ארבע שנים, והציע לה לעבור לגור איתו בצרפת. הוא דאג לה לאשרות והכל היה נראה נהדר, אך מהרגש שעברו לגור ביחד הכל השתנה: "ראיתי שהוא מאוד לא יציב וממש אלים. הוא התחיל להכות אותי וחיפש כל סיבה לעשות את זה. בנוסף, הייתי תלויה בו לחלוטין מבחינה כלכלית כי הוא אסר עליי לעבוד. כשחברות היו באות לבקר אותי, הוא חשב שהן רוצות להכיר לי בחור חדש. הוא היה פרנואיד ובשלב מסוים כבר לא נשארו לי חברים. הוא קנה לי הרבה מתנות, אבל לא הייתי באמת מאושרת. אחרי שהיה מכה אותי הוא הכחיש הכל. לדוגמא, שלושה ימים אחרי שהכה אותי באלימות באחת הפעמים, הוא קנה לי רכב חדש כאילו לא קרה כלום. הוא השתנה המון בגלל הכסף. היה שחצן, לא כיבד אף אחד וחשב שהכל מותר לו. אפילו החברים והאנשים הכי קרובים אליו לקחו מרחק ממנו".


Le témoignage bouleversant de l'ex-compagne d'un joueur professionnel est à la Une de L'Équipe ce lundi.

Télécharger l'édition https://t.co/CFZnDA4TcEpic.twitter.com/mMAEDi8YsD

— L'ÉQUIPE (@lequipe) March 25, 2018


המשטרה התערבה במספר תקריות בין בני הזוג, בביתם וגם בבית מלון, אך מרים סירבה להגיש תלונה. בשנת 2016, כשהיא בחודש רביעי להריונה, היא ארזה את חפציה ולקחה רכבת במטרה לעזוב אותו. אותו כדורגלן מצא אותה בתחנת הרכבת, רוקן את המזוודות שלה על הרצפה וסטר לה. שוטרים באו לראות מה מצבה, אך היא הגנה עליו בכל מחיר וטענה שזה לא הוא. "ל'אקיפ" מסביר שכל העובדות נכונות ומאומתות, ושכמו מרים, רק אחת מחמש נשים מתלוננת אלימות מצד בן הזוג ושרק בשנה האחרונה נהרגו 123 נשים מסיבה זו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי