טוכל סיכם? אל חאליפי: "אמרי המאמן ואנחנו תומכים בו"

פאריס סן ז'רמן חוגגת
פאריס סן ז'רמן חוגגת | AFP

בתקשורת טוענים כי המאמן הגרמני כבר סגור בפ.ס.ז' ויחתום רשמית בסיום העונה, אך הבעלים אומר כי מעמדו של הספרדי יציב. הקבוצה זכתה בגביע הליגה בפעם החמישית ברציפות, תואר 37 לדני אלבס. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 פאריס סן ז'רמן זכתה אתמול (שבת) בגביע הליגה בפעם החמישית ברציפות עם ניצחון 0:3 על מונאקו. אדינסון קבאני כבש צמד, אנחל די מריה הוסיף אחד משלו והמצטיין במשחק היה קיליאן אמבפה שבישל פעמיים, סחט פנדל וקיבל את הציון 8.


בסיום המשחק נתן נשיא הקבוצה, נאסר אל חאליפי, גב מלא למאמן הנוכחי אונאי אמרי למרות השמועות הרבות כי הוא יעזוב בקיץ. רשת ESPN מדווחת כי השמות החזקים ביותר להחליפו הם תומאס טוכל ויוגי לב, כשברשת אפילו ציטטו מקור בקבוצה אומר: "טוכל כבר סיכם לשנתיים אבל עדיין לא חתם כדי שלסגל השחקנים תהיה מוטיבציה מלאה להשלים את המשימות שלו עד לסיום העונה".



אל חאליפי אמר אתמול: "אונאי אמרי הוא המאמן ואנחנו תומכים בו. כל הקבוצה מאחוריו. כל יום אני שומע על שמות שיגיעו במקומו אבל זה לא מעניין כרגע". המאמן עצמו אמר: "אני לא חושב על העונה הבאה אלא רק על הרגע שקורה עכשיו ועל כך שאנחנו בונים קבוצה מפוארת לעתיד. אפילו אני לא יודע מה הכי טוב לי לעונה הבאה.


רגע ההנפה. זכייה חמישית ברציפות
רגע ההנפה. זכייה חמישית ברציפות (AFP)


מי שלא מתעסק בענייני המאמנים הוא המגן הברזילאי דני אלבס, שזכה בתואר ה-37 שלו בקריירה והוא שיאן הזכיות בכדורגל העולמי. כמובן שאת עיקר התארים הוא לקח עם ברצלונה ויובנטוס, אבל זה לא מפריע לקבוצתו הנוכחית לפאר אותו בטוויטר.

Make that 37 for @DaniAlvesD2

Most trophies ever for one player pic.twitter.com/kcwtTXcfqU

— Paris Saint-Germain (@PSG_English) March 31, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי