ליון ברחה למארסיי עם 0:3 על אמיין בקרב על הצ'מפיונס

ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי | AFP

דפאיי וטראורה עם שער ובישול כ"א ודיאס עזרו לקבוצתם להתבסס במקום השלישי. היריבה המושבעת תשחק בטרואה כדי לסגור את הפער. עוד מחר: פ.ס.ז' תוכל לזכות באליפות אם תנצח את מונאקו

(גודל טקסט)
ליון ניצחה 0:3 את אמיין וברחה זמנית למארסיי בקרב על המקום השלישי בליגה הצרפתית, המוליך למוקדמות ליגת האלופות. הפער בין השתיים הוא שלוש נקודות (66 מול 63 נק') כשמארסיי שתתארח מחר בטרואה אוחזת בהפרש שערים נחות בהרבה. (36 מול 26). מחר גם ייערך משחק העונה בצרפת כשפ.ס.ז' תוכל לחגוג אליפות אצלה בבית אם תנצח את השנייה מונאקו.


ליון – אמיין 0:3
קבוצות מהסוג של המארחת שלא יכולות להחתים כוכבי על, חייבות להמר על כישרונות. בעונה שעברה החליטו בקבוצה הצרפתית שממפיס דפאיי ההולנדי ישתקם במדים הלבנים של OL, והעונה הלכו על מריאנו דיאס הדומניקני שנזרק מריאל מדריד וברטרנד טראורה מבורקינה-פאסו שלא הצליח לתקוע יתד בצ'לסי . בינגו.


דפאיי בישל לדומינקני בדקה ה-30 וכבש בדקה ה-83 מבישול של טראורה שחתם בעצמו את תוצאת המשחק. שלושת השחקנים האלה אחראים על 58 מ-72 השערים של ליון העונה.


קן – טולוז (נדחה)
סופות רעמים וברקים ומשבי רוח חזקים גרמו לנזקים לא קלים לסטאד מישל ד'אורננו, האצטדיון של הקבוצה המקומית והביאו לביטול המשחק. בטוויטר הרשמי של המועדון בחרו להתייחס לכך בחיוך.



Mood. #SMCaen#TeamSMC#SMCTFC#Ligue1Conforamapic.twitter.com/qklxfpDn57

— Stade Malherbe Caen (@SMCaen) April 14, 2018


שאר התוצאות:


ליל – גנגאן 2:2
(לליל: פפה 55, לואיז ארויו 57. לגנגאן: ג'וניור אלונסו (עצמי) 90, ג'ימי ברייון 92)


נאנט – דיז'ון 1:1
(לנאנט: פריז'וס נאקולמה 33. לדיז'ון:  צ'אנג-הון קון 61)


רן – מץ 2:1
(לרן: בנז'מן בוריגוואה 27. למץ: נולאן רו 52 ו-57)


שטרסבורג – סנט אטיין 1:0 (לסנט אטיין: מתיה דבושי 82)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי