דיווח באיטליה: בופון על סף חתימה בפאריס סן ז'רמן

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

העברות: התקשורת בארץ המגף בטוחה שאלופת צרפת היא היעד הבא של השוער האגדי. האוהדים עשויים להכריע את עתיד גריזמן, אנצ'לוטי בדרך לנאפולי, סיטי מתחרה בריאל על הזאר, תיירי הנרי יחזור לארסנל?

(גודל טקסט)
 עונת המלפפונים כבר בעיצומה ממש לפני גמר הצ'מפיונסליג והגביע העולמי. עד לשריקת הפתיחה של המונדיאל, כמו בכל ארבע שנים, צפוי גל של החתמות כאשר קבוצות רוצות לסגור עיסקאות לפני שהשחקנים בהן הן מעוניינות יכולים להבריק במונדיאל ומחירן יכול לעלות.

רשמי
* לסטר הודיעה רשמית על החתמת המגן הימני של פורטו ריקרדו פריירה עליו שילמה 20 מיליון יורו.


New boy @ricbpereira tells us why he agreed to join the Club this summer ➡️ https://t.co/wjfXIL6Hd9pic.twitter.com/xfztnR89R7

— Leicester City (@LCFC) 21 במאי 2018

שמועות
* באיטליה מדווחים שג'אנלואיג'י בופון על סף סגירה בפאריס סן ז'רמן. רשת "סקיי" האיטלקית סיפרה שמיד לאחר הודעת העזיבה של השוער מיובנטוס נוצרו מגעים בינו לבין אלופת צרפת וכעת העסקה קרובה להיחתם. נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי רוצה לסגור את עסקת בופון לפני המונדיאל ולדברי אנשי תקשורת באיטליה הוא צוטט כאומר שיש שוערים שאי אפשר לומר להם לא, ובופון הוא אחד מהם. אם "ג'יג'י" יחתום הוא כנראה יסגור לשנתיים, אם כי כרגע לא ברור אם יהיה השוער הראשון או השני. במקביל, נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי דחה כל אפשרות שארסן ונגר יקבל ג'וב כלשהו בקבוצה בשנה הבאה.


* "דיילי סטאר" פרסם שמנצ'סטר סיטי עשויה להתחרות עם ריאל מדריד על שרותיו של אדן הזאר, והיא מוכנה לשלם עליו מאה מיליון ליש"ט. הוא גם יקבל לפי ההצעה 300 אלף ליש"ט לשבוע.


"מארקה" טוען שאנטואןגריזמן הודיע לאתלטיקו מדריד שעות אחדות לפני משחקה האחרון בליגה שהוא החליט להישאר, אבל בגלל שריקות בוז של האוהדים במשחק אתמול בו סיימו ב-2:2 נגד אייבר ב"וונדה מטרופוליטנו" הוא לא רוצה לשמוע יותר משום דבר. לא רק שריקות בוז היו נגד השחקן, אלא גם קללות והוא נראה בוכה על כר הדשא. הוא נמצא כעת בדיכאון ועכשיו ראשי הקבוצה חוששים שהוא יחזור בו מהחלטתו. דייגו סימאונה טען שכל האיצטדיון תמך בשחקן ורק 50 אוהדים קיללו ושרקו לו בוז. באתלטיקו אפילו חוששים שזו הייתה קונספירציה של ברצלונה. בדיווח נכתב שכעת האוהדים יהיה אלה שאולי יכריעו את עתידו של הצרפתי: "זה הזוי, אבל ככה נראים הדברים כעת".


גריזמן. האוהדים יכריעו? (Gettyimages)

 

* מאמן סטאנדרד ליאז' סה פינטו שהוביל את הקבוצה למקום שני וגביע בבלגיה פוטר מהמועדון, וקשר הקבוצה פול-ז'וסה אמפוקו הביע מה ששחקנים רבים חשים בעקבות הפיטורין. "הוא החזיר לנו את החיוך לפנים. הוא החזיר את ה-DNA של הקבוצה". הבעלים של הקבוצה החליט להחתים את מישל פרודום גם למרות שסה פינטו זכה בגביע הבלגי השנה. היו בעיות התנהגות שונות עם סה פינטו שגרמו להחלטה להיפרד ממנו למרות הצלחותיו. 

לפי דיווחים באיטליה מאסימילאנו אלגרי נפגש עם ראשי יובנטוס לשיחה שהוגדרה חיובית, אבל לא חתם עדיין על הארכת חוזה. לפי הדיווחים אלגרי ימשיך שנה הבאה, אבל לא יאריך את חוזהו המסתיים ממילא רק ב-2021. 


 

* קרלו אנצ'לוטי הגיע לאיטליה לשיחות כנראה עם ראשי נאפולי והוא מועמד להחליף את מאוריציו סארי. 

* סלבישה יוקאנוביץ', שכרגע מתכונן עם פולהאם לפלייאוף לעלייה לפרמיירליג שוב הוזכר כמועמד לצ'לסי. הוא שיחק בקבוצה בעבר ויש לו חוזה לעוד עונה בלבד אצל הקוטג'רס.




יוקאנוביץ'. יחזור לצ'לסי כמאמן? (Gettyimages)

 

* על פי "לונדון איבנינג סטאנדרד" אנתוני מרסיאל מבוקש בטוטנהאם. 
 




* מנואל פלגריני, שהיה מנג'ר מנצ'סטר סיטי, עומד לחתום בווסטהאם ויצרף אליו את קשר סיטי לשעבר יאיא טורה שעזב את האלופה בסיום העונה. לפי הפרסומים טורה בן ה-35 יקבל חוזה לשלוש שנים אצל הפטישים למרות גילו המתקדם.


* חלוץ ליון נביל פקיר עשוי להיפגש עם ראשי ליברפול לשיחות על העברתו לקבוצה, כך פרסם העיתון "ל'אקיפ". פקיר, המכונה "זידאן החדש", כבש 23 שערים ובישל עוד שבעה ב-40 משחקים העונה בכל המסגרות. שמו נקשר לליברפול בשבועות האחרונים, אבל כעת העיתון טוען שהעיסקה עולה הילוך. לפי ל'אקיפ פקיר יעזוב בוודאות את ליון העונה וליברפול היא היעד המעודף. המייטי רדס ידברו איתו אחרי גמר האלופות. נכון לעכשיו ליון דורשת עליו 70 מיליון יורו. לפי העיתון רק פקיר יורשה לעזוב כדי שהקבוצה לא תתפרק כמו מונאקו בקיץ הקודם.


יאיא טורה. צפויות לו שלוש שנים במדי הפטישים (AFP)
יאיא טורה. צפויות לו שלוש שנים במדי הפטישים (AFP)


* שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט קיבל מספר הצעות מקבוצות באנגליה ומה-MLS. הארט שחתום עדיין בסיטי לא מוכן לשבת בעונה הבאה על ספסל הקבוצה או לשחק במילואים של עד גיל 23. בניו יורק סיטי פ.צ. כבר אמרו שהם רוצים את הארט.


* באנגליה מדווחים שתיירי הנרי מועמד להצטרף לצוות האימון של ארסנל. כרגע הכיוון הוא שמיקל ארטטה יהיה היורש של ארסן ונגר באמירויות, אבל על פי השמועות כוכב ארסנל לשעבר יצטרף אליו לתפקיד כלשהו על הקווים. הנרי לא האריך את חוזהו כעוזר מאמן בלגיה, ואולי זה מרמז על יעדו הבא.


מילאן רוצה את מרואן פלאיני ממנצ'סטר יונייטד שיגיע אליה ללא תמורה אחרי סיום חוזהו ביונייטד.


* לפי ה"מירור", ז'וזה מוריניו ביקש 250 מיליון ליש"ט לרכש בקיץ ובין היתר רוצה להביא לקבוצה את מגן יובה אלכס סנדרו הברזילאי וטובי אלדרווירלד בלם טוטנהאם. ה"שדים האדומים" רוצים גם את אנדרסון טאליסקה הברזילאי ששיחק כמושאל בבשיקטאש. על פי ההערכות מחירו 35 מיליון יורו.


פלאיני. בעונה הבאה באיטליה? (Gettyimages)
פלאיני. בעונה הבאה באיטליה? (Gettyimages)


* יובנטוס רוצה את מגינה הספרדי של ארסנל, הקטור ביירין. התותחנים דורשים עליו 50 מיליון יורו.


* סטפן ליכטשטיינר שעוזב את יובה אחרי שבע עונות דחה הצעה של דורטמונד להחתים אותו. יש לו הצעה ממארסיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי