דיווחים בצרפת: טוכל הציע לארסן ונגר להגיע לפ.ס.ז'

ונגר
ונגר | Gettyimages

על פי הפרסומים, מאמן האלופה נפגש עם המנג'ר לשעבר של ארסנל והציע לו לשמש בתפקיד ניהולי או כמנהל מקצועי במקומו של אנטרו הנריקה, עימו יש לגרמני יחסים עכורים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האם ארסן ונגר יחזור לעולם הכדורגל מוקדם מהצפוי? על פי דיווחים בצרפת, מי שסיים את דרכו כמנג'ר ארסנל לאחר 22 שנים בקיץ האחרון, עשוי להגיע בקרוב לפאריס סן ז'רמן לתפקיד ניהולי בקבוצה או לשמש כמנהל מקצועי במקומו של אנטרו הנריקה, עליו נמתחה ביקורת שלא חיזק את הקישור של הקבוצה בצורה מספקת. האופציה שונגר ימונה לתפקיד האחרון מתכתבת במעט עם השמועות על יחסים עכורים בין טוכל עצמו להנריקה.

מהדיווחים עולה כי ונגר נפגש עם מאמן הקבוצה תומאס טוכל בצרפת, וככל הנראה השתכנע להגיע לקבוצה בתפקיד כלשהוא. עוד עולה, כי ונגר החמיא לטוכל על כך שהוא משלב צעירים מהאקדמיה של פ.ס.ז', על אף כוכבי העל הרבים שיש בקבוצה. שני המאמנים שנפגשו אף שוחחו על רכש עתידי אופציונאלי לפ.ס.ז', כאשר מי שנמצא על הפרק הוא קשר ליון טנגוי אנדומבלה בן ה-21, שנחשב לדבר הבא בכדורגל הצרפתי ואף זומן לראשונה לסגל הנבחרת והאריך חוזהו בליון עד 2023. הנריקה ועוזרו ניסו לשכנע את הקשר הצעיר לעבור לפ.ס.ז' בקיץ ונכשלו.

ונגר המשיך להחמיא לטוכל בתקשורת הצרפתית על השתלבותו בכדורגל הצרפתי וקשריו הטובים עם השחקנים: "הוא הרשים בפתיחה שלו העונה וגם אם היה לו מזל פה ושם, הוא מכין את הקבוצה למשחקים הקשים יותר שיגיעו ויש ממנו ציפיות גדולות. אני מקווה שיצליח גם בליגת האלופות", אמר. פ.ס.ז' נהנית מפתיחת הליגה הכי טוב בליגה מאז 1936 עם שמונה ניצחונות.


טוכל. רוצה את ונגר כמנהל מקצועי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי