אלאבס זמנית בפסגת הליגה הספרדית, ליון שבה לנצח

מוסא דמבלה
מוסא דמבלה | AFP

שער של פינה החריף את המשבר בסלטה ויגו, קבע 0:1 בבלאידוס ומוליכה חדשה ב"לה ליגה", לפחות עד המשך משחקי המחזור התשיעי. בצרפת, דמבלה ודפאיי קבעו 0:2 על נים אחרי ה-5:0 המשפיל מפ.ס.ז' לפני הפגרה

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הסתיימה ובמקביל לשביעייה ההיסטורית של לוקה יוביץ' בבונדסליגה גם הליגות בצרפת ובספרד יצאו לדרך – ובספרד נרשמה הפתעת ענק כשאלאבס, גם אם זמנית בלבד, במקום הראשון בטבלה.

תחילה בליגה הצרפתית, ליון עצרה רצף של שני משחקים ללא ניצחון וגברה בביתה 0:2 על נים בפתיחת המחזור העשירי. לפני הפגרה ספגה ליון חמישייה משפילה מהאלופה והמוליכה פאריס סן ז'רמן, אבל כמעט שבועיים של התאוששות עשו את שלהם ומוסא דמבלה (24) וממפיס דפאיי (90) הכניעו את נים שמחפשת ניצחון ראשון מאז שני מחזורי הפתיחה, עדיין בפער של ארבע נקודות מהקו האדום.

בליגה הספרדית המשבר של סלטה ויגו נמשך. תומאס פינה בדקה ה-59 השתיק את הבלאידוס והעניק לאלאבס 0:1 יקר שהקפיץ אותה למקום הראשון בטבלה עם 17 נקודות. כמובן שעד סיום המחזור התשיעי אלאבס צפויה לרדת שלושה או ארבעה מקומות, אבל לעת עתה היא בפסגה עם משחק עודף – נקודה מעל סביליה, שתיים מעל ברצלונה ואתלטיקו ושלוש מריאל. ויגו לעומתה נשארת עם 10 נקודות, רושמת הפסד שני ברצף ומחפשת את ניצחונה הראשון מאז המחזור השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי