פ.ס.ז' ניצחה 0:2 את מארסיי

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

פיינליסטית הליגה האירופית bניסתה לעצור את ההתקפה הקטלנית של ניימאר וחבריו, אולם ספגה מאמבפה (65) בנגיעה הראשונה בכדור ומדרקסלר בדקה 94. 0:1 לניס על בורדו בחוץ

(גודל טקסט)
משחקי הנעילה של המחזור ה-11 החלו היום (ראשון) עם הניצחון 0:2 של ריימס על ראן, בהמשך פטריק ויירה חזר לנצח בליגה אחרי שלושה משחקים כשניצחה 0:1 קטן אבל בורדו אבל מאוד משמעותי עבור ניס. מאוחר יותר, פאריס סן ז'רמן ניצחה את מארסיי 0:2.


מארסיי – פאריס סן ז'רמן 2:0
אחרי שכבשה 28 שערים בשבעת המשחקים האחרונים, פ.ס.ז' כבשה  "רק" שנייים. אחרי 62 דקות ללא שער, טוכל הכניס את אמבפה וכוכב הנבחרת החזיר לו בנגיעה הראשונה בכדור לאחר שלוש דקות מכדור עומק גאוני של אנחל די מריה. דרקסלר הוסיף את השני בתוספת הזמן. קבוצת המיליונים מוליכה את הליגה הצרפתית עם 11 ניצחונות ב-11 משחקים ונראה ששום דבר לא יעצור אותה בדרך לעוד אליפות. השאלה היחידה שנותרה היא: האם זה יספיק לליגת האלופות?


ראן – ריימס 2:0
ריימס רשמה ניצחון חוץ על ראן שהעלה אותה על המקום ה-11 בטבלה. רמי אודין הצעיר בן ה-22 רשם צמד ראשון בקריירה כשכבש בדקה ה-16 וה-53.


Fin de la rencontre au @RoazhonPark !

Le @StadeDeReims surprend le @staderennais (0-2) .#SRFCSDRpic.twitter.com/OnLqTlfhC1

— Ligue 1 Conforama (@Ligue1Conforama) October 28, 2018


בורדו – ניס 1:0
ניס חזרה לנצח בפעם הראשונה בחודש אוקטובר, ועלתה אל המקום העשירי בטבלה, דבר שמשחרר לא מעט לחץ עבור פטריק ויירה. את השער היחיד במשחק כבש וילאן סיפריאן בדקה ה-54 והבטיח ניצחון רביעי העונה לאורחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי