הם אנושיים: איבוד נקודות ראשון לפ.ס.ז', 2:2 עם בורדו

ג'ימי בריאנד
ג'ימי בריאנד | AFP

ניימאר כבש (34) ונפצע, אמבפה (66) הוסיף אבל ג'ימי בריאנד (53) וקונליוס (84) השוו פעמיים והדהימו את אלופת צרפת. אדום לשוער תוך חמש דקות ושער במספרת ב-2:2 המטורף בין טולוז לדיז'ון

קבוצות: דיז'ון טולוז
(גודל טקסט)
המחזור ה-15 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כאשר במשחק המרכזי ניצחה פאריס סן ז'רמן 1:2 את בורדו. מוקדם יותר נפרדו טולוז ודיז'ון בתיקו 2:2, מארסיי נפרדה בתיקו 0:0 מאכזב נגד ריימס וההפתעה של הליגה שטרסבורג הביסה 1:4 את ראן בחוץ.


בורדו – פאריס סן ז'רמן 2:2
מתישהו זה היה חייב לקרות. זה החזיק 14 משחקים, אבל פאריס סן ז'רמן כבר לא מושלמת. אלופת צרפת, שהביסה כל קבוצה שעמדה בדרכה בליגה, נעצרה עם 2:2 אצל בורדו הגאה. ואלה לא החדשות הרעות היחידות מבחינת פ.ס.ז': ניימאר, שכבש את השער הראשון בדקה ה-34, נפצע בתחילת המחצית השנייה ולא ברור לכמה זמן ייעדר. ג'ימי בראנד השווה (53), אבל קיליאן אמבפה הרגיע את אוהדי קבוצת המילונים עם שער משלו בדקה ה-66 שהוליך את פאריס לעוד ניצחון קל.


אלא שלאנדראס קורנליוס היו תוכניות אחרות. הדני התרומם להגבהה של מקסים פונדג'ה ונגח פנימה שער שוויון (84) שהימם את מוליכת הטבלה. בחמש הדקות שנותרו לא הצליחו וראטי ודרקסלר להחזיר את היתרון, והמשחק הסתיים עם תיקו ראשון בליגה העונה לקבוצת הכוכבים, שספגה שני שערים במסגרת המקומית לראשונה מאז תחילת ספטמבר.


טולוז – דיז'ון 2:2
המארחת נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה החמישית, כשהשוער בפסטיסט ריינה יצא מחוץ לרחבה והכשיל את חלוץ דיז'ון. המאמן ביצע חילוף כפוי, קאלידו סידיבה יצא והשוער מאורו גויקוצ'אה נכנס. למשחק לקח זמן לחזור לקצב, ובדקה ה-24 נייף אגר העלה את האורחת ליתרון.


מקס גראדל. מספרת מדהימה (AFP)
מקס גראדל. מספרת מדהימה (AFP)


במחצית השנייה מהדי אבייד הכפיל בסיומה של התקפה נהדרת (69), אבל שלוש דקות לאחר מכן מקס גראדל התרומם להגבהה של מתיאו דוסבי וכבש במספרת מדהימה את השער המצמק. חמש דקות עברו, וגראדל בישל את שער השוויון לארון לייה. 2:2 במשחק רב אירועים, שלא מספק את שתי הקבוצות. טולוז לא ניצחה משחק ליגה מאז הראשון בספטמבר, ואילו דיז'ון לא עשתה זאת מאז סוף אוגוסט.


מארסיי – ריימס 0:0
קבוצתו של רודי גארסיה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים במשחק מאכזב בסטאד ולודרום. המארחים שלטו ברב דקות המשחק אך הם לא הצליחו להתרומם מהמקום החמישי.


Changement coté olympien

@Kevin_strootman
@Locampos15#OMSDR 0⃣-0⃣ pic.twitter.com/SSLxnKFA8s

— Olympique de Marseille (@OM_Officiel) December 2, 2018


תוצאה נוספת
ראן – שטרסבורג 4:1
לראן: איסמעילה סאר (9). לשטרסבורג: אדריין תומאסון (20), יונס מרטין (32 פנדל, 50 פנדל), פבלו מרטינס (77).


FINI ! Le Racing s'impose avec talent à Rennes. Une performance renversante qui permet aux Strasbourgeois de dépasser la barre des 20 points ! Good job les gars #SRFCRCSA (1-4) pic.twitter.com/WvfiOrEVbx

— RC Strasbourg Alsace (@RCSA) December 2, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי