ז'רדים יצפה מהיציע נגד דיז'ון, מונאקו הודתה שהייתה טעות לפטרו

לאונרדו ז'ארדים
לאונרדו ז'ארדים | Gettyimages

הפורטוגלי ימתין עם החזרה המחודשת שלו לקווים, ואת קרב התחתית ינהל פאסי. המנכ"ל ואסילייב: "היינו צריכים לקבל החלטה קשה". הנרי נפרד: "נפרד בעצב גדול. המועדון לפני הכל. מאמין בסגל"

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)
 מונאקו ממשיכה להמר בגדול על החלק השני של העונה במטרה להינצל מירידה ואחרי שתיירי הנרי פוטר, החזירה כצפוי הקבוצה מהנסיכות את המאמן הקודם, לאונרדו ז'רדים, שהיה האחראי להצלחות של הקבוצה בשנים האחרונות. עם זאת, הפורטוגלי עדיין לא יעמוד הערב (שבת, 21:00) על הקווים במשחק החוץ נגד דיז'ון ויצפה בו מהיציע ומי שינהל אותו יהיה שחקן נבחרת צרפת לשעבר פרנק פאסי ששימש כעוזרו של הנרי.


פאסי הגיע למונאקו רק ב-20 בדצמבר כדי לחזק את הנרי, אבל מצא את עצמו כעת במצב בו הוא מחליף את הכוכב הגדול של הקבוצה לשעבר למשחק אחד בלבד. "אם הוא ייקח את שלוש הנקודות, הנהלת הקבוצה תהיה אסירת תודה כלפיו ואולי תשאיר אותו יחד עם ז'רדים בתפקיד עוזר המאמן", נכתב ב"ל'אקיפ". פאסי מכיר היטב את תפקיד המאמן הזמני, אותו כבר מילא בעבר בעבר בקומפוסטלה, פעמיים במארסיי ופעם נוספת בליל.


מנכ"ל מונאקו, ואדים ואסילייב, פרסם אתמול בערב הודעה לגבי פיטורי הנרי כשאמר: "הנרי הוא אגדת כדורגל, אבל בגלל צירוף של נסיבות חסרות מזל, בעיקר בגלל פציעות של שחקנים, נמנעה ממנו יציאה מהמשבר בו הייתה הקבוצה. אני רוצה להודות להנרי שקיבל עליו את האתגר לנסות להוליך את הקבוצה במצבה הקשה. היינו זקוקים לזמן ליישם את התוכניות שלו ולצערי לא היה לנו זמן לכך. לכן היינו חייבים לקבל החלטה קשה ולסיים את עבודתו". עוד הודה ואסילייב שהפרידה מז'רדים הייתה שגויה.


הנרי עצמו נפרד ממונאקו בהודעה שפרסם ברשתות החבריות: "אני מסיים את דרכי במונאקו בעצב גדול. למרות המכשולים והקשיים איתם התמודדנו במסע הקצר שלי, עדיין נהנתי בזמן שלי במועדון הנפלא הזה. האמביציה והפילוסופיה שלי מהיום בו הצטרפתי תהיה תהיה שהמועדון לפני הכל. אני בהחלט מאמין בסגל הזה ושעם ההחתמות החדשות הוא בכושר טוב יותר לקראת החלק השני של העונה כדי ליצור ניצחונות ולהגשים את מלוא הפוטנציאל שלו".


"אני רוצה להודות במיוחד לוואדים ואסילייב ומייקל אמנאלו שאפשרו לי את ההזדמנות במועדון נעוריי", המשיך הנרי. "וכמובן לאוהדים ולצוות המקצועית שקיבלו אותי בחום. אני מקווה בכנות שהיורש שלי יחזק את מונאקו ואני מאחל להם בהצלחה בעתיד שיתחיל עם ניצחון בדיז'ון וימשיך בזכייה בגביע ובהגעה לאירופה!".

pic.twitter.com/XF9IIi4FN3

— Thierry Henry (@ThierryHenry) January 25, 2019

הנרי הביא ארבעה שחקנים חדשים עד כה בחלון ההעברות הנוכחי כולל ססק פברגאס, אבל לפחות בינתיים, הם לא הצליחו להוציא את מונאקו מהבוץ וכרגע היא ללא ניצחון בארבעה משחקים בכל המסגרות וחמישה ברציפות בליגה.


אם דיז'ון תנצח היא כבר תקדים את מונאקו בחמש נקודות מעל הקו האדום, וכפי שנכתב ב"ל'אקיפ": "באיזור בטבלה בו אוספים נקודות בכפית, זה עלול להיות פער משמעותי. ז'רדים אולי יישב ביציע, אבל השחקנים יידעו שהוא צופה בהם ויצטרכו לתת פיתרון מהיר".בנוסף, מונאקו מקווה להשלים את החתמתם של ז'לסון מרטינס בהשאלה מאתלטיקו מדריד ושל החלוץ הברזילאי קרלוס ויניסיוס המשחק בריו אבה כמושאל מנאפולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי