מסתדרת גם ללא ניימאר: 1:4 קל לפאריס סן ז'רמן על ראן

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים | AFP

צמד של קבאני (7, 71) ושערים של די מריה (60) ואמבפה (66) מחקו שוויון זמני בעקב של ניאנג (28). שער יפה של לבורדה (51) ועצמי של בייס (59) נגד קאן נתנו למונפלייה ניצחון ראשון ב-2019.

(גודל טקסט)
המחזור ה-22 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כאשר במשחק המרכזי המוליכה פאריס סן ז'רמן הביסה 1:4 את ראן. במשחק המוקדם, מונפלייה חזרה לנצח עם 0:2 על קאן ולאחר מכן הייתה זו ליון שהשיגה שלוש נקודות עם 0:1 בחוץ על אמיין.


פאריס סן ז'רמן – ראן 1:4
גם בלי ניימאר הפצוע, אין באמת קבוצה בצרפת שיכולה לאיים על פאריס סן ז'רמן. שבע דקות מהפתיחה די מריה ניצל חור בהגנת האורחת כדי לרפוץ מצד שמאל ולמסור רוחב לקבאני, שכבש בנגיעה. אמבאייה ניאנג (28) השווה בעקב, והוריד את הקבוצות להפסקה כשלראן מעט תקווה לצאת עם הפתעה, אבל 11 דקות במחצית השנייה מחקו את התקווה הזאת. אחרי הבישול, די מריה כבש בעצמו (60), אמבפה קיבל מדרקסלר וכבש גם הוא (66) וקבאני השלים צמד (71) כדי לתת לקבוצת המיליארדים עוד שלוש נקודות קלות שנתנו לה פער של 13 נקודות בצמרת הטבלה – עם שני משחקים פחות מלכל השאר. זה פשוט קל מדי.


מונפלייה – קאן 0:2
כמעט חודשיים עברו מאז הניצחון האחרון של מונפלייה, שהיה 1:2 בחוץ על מונאקו החלשה, וכמעט שלושה מאז ניצחון הבית האחרון (0:3 על מארסיי). הפעם היא עשתה את העבודה נגד קאן החלשה, שזה ההפסד השלישי ברציפות שלה. גאטן לבורדה (51) היה הראשון לעלות על לוח התוצאות, עם שער נהדר מתוך הרחבה, ושמונה דקות לאחר מכן פול בייס כבש שער עצמי אומלל שסגר את הסיפור.



(AFP)


שלוש הנקודות העלו את מונפלייה למקום השישי עם אותו מספר נקודות כמו לשטראסבורג החמישית, נקודה פחות מסנט אטיין הרביעית ושתי נקודות פחות מליון השלישית – ועם משחק אחד פחות מלשלושתן. קאן, לעומת זאת, נותרה מעל הקו האדום רק בגלל הפרש שערים – גם לה וגם לאמיין שבמקום ה-18 יש 18 נקודות.


אמיין – ליון 1:0

ג'ייסון דינייר כבש בדקה ה-50 וסידר לאורחת ניצחון שני ברציפות על אמיין, אחרי שבאמצע השבוע היא גברה עליה 0:2 במסגרת הגביע באותו אצטדיון. ליון נותרה במקום השלישי בטבלה וצימקה את הפער מליל השני לשלוש נקודות בלבד ובמחזור הבא מצפה לה משחק בית סופר קשה נגד האלופה והמוליכה פאריס סן ז'רמן. מנגד, המארחת רשמה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות ונשארה במקום ה-18 שמוביל בסיום העונה למבחנים נגד ירידה.

 
 

51' GOOOOOAAALLLLLL !!
À la suite d'un corner, Memphis centre pour Jason Denayer qui prend le dessus de la tête !! #ASCOL 0-1 pic.twitter.com/909BvYW2m4

— Olympique Lyonnais (@OL) January 27, 2019


טולוז – אנז'ה 0:0
קרב התחתית הסתיים ללא שערים, וזה עוד במשחק בו השופט פסק על שתי בעיטות עונשין מ-11 מטרים. כבר בדקה השלישית סטפן בהוקן הקמרוני יכול היה להעלות את האורחת ליתרון, אבל לא ניצל את הפנדל המהיר שנפסק לזכות קבוצתו ובדקה ה-73 היה זה מארק גראדל שפספס הזדמנות להעניק למארחת ניצחון ליגה שני ברציפות. טולוז במקום ה-13 עם 26 נקודות, אנז'ה עם 24 נקודות במקום ה-14, רחוקה שש נקודות מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי