ליון ניצחה 1:2 את פ.ס.ז', שהפסידה לראשונה העונה

שחקני ליון חוגגים
שחקני ליון חוגגים | AFP

אנחל די מריה כבש שער מהיר לזכות האלופה (7), אך המארחת הפכה את התוצאה אחרי שערים של מוסא דמבלה (33) ונאביל פקיר (49, פנדל) והפכה לקבוצה הראשונה העונה בליגה שלקחה שלוש נקודות מחבורתו של טוכל

(גודל טקסט)
המחזור ה-23 של הליגה הצרפתית נמשך כשבמוקד משחק הצמרת בין ההפסד 2:1 של פאריס סן ז'רמן על ליון. מוקדם יותר הערב נים ומונפלייה נפרדו בתיקו 1:1.


ליון – פאריס סן ז'רמן 1:2
המחזור ה-23 של הליגה הצרפתית ייזכר כמשחק הליגה הראשון בו פאריס סן ז'רמן הפסידה לראשונה במסגרת הליגה, ולמרות שהאלופה עלתה ליתרון מוקדם בדקה השביעית מרגלו של אנחל די מריה, חסרונו של ניימאר הורגש והמארחת הצליחה להפוך את התוצאה אחרי שער בנגיחה של מוסא דמבלה (33) בנגיחה וכיבוש נוסף של נאביל פקיר (49) מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה של טיאגו סילבה על כובש השער הראשון. חבורתו של טוכל מגיעה במומנטום רע למשחק בליגת האלופות והיא תקווה לא להיות מודחת עונה שלישית ברציפות בשלב שמינית הגמר.


נים – מונפלייה 1:1
הפתעת העונה, מונפלייה מהמקום החמישי התארחה אצל העולה החדשה נים וקיוותה להמשיך את העונה הנפלאה שלה. אך כנגד כל הציפיות דווקא המארחת פתחה חזק כאשר עלתה ליתרון מוקדם משער של לואיק לאנדרה שכבש בדקה השנייה לזכותה של נים. מונפלייה התעוררה 17 דקות לסיום, אנדי דלורט קיבל כדור גובה לתוך הרחבה והחלוץ הקפיץ באלגנטיות מעל פול ברנארדוני והעלה את רצף המשחקים ללא הפסד של האורחת על ארבעה.


#NOMHSC |1-1| 90+4' C'est terminé aux Costières.
Bousculés mais jamais battus les Montpelliérains ont ramené un point mérité de Nîmes ! pic.twitter.com/pmDt3McD64

— MHSC (@MontpellierHSC) February 3, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי