דיווח: הוצעה לוונגר משרת המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

מאמן ארסנל בלמעלה מ-20 השנים האחרונות נמצא בדוחא, שם נפגש עם בעלי אלופת צרפת שמוכן להעניק לצרפתי סמכויות נרחבות כדי שיצטרף. ניימאר דיבר בברזיל לראשונה על פציעתו החדשה והודה: "לא יודע מה יהיה"

(גודל טקסט)

בעיתון הצרפתי ל'אקיפ דווח הבוקר (רביעי) כי נשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, נפגש עם ארסן ונגר בטורניר טניס לנשים שנערך בדוחא בשבוע שעבר והציע לו את משרת המנהל הספורטיבי לצד מעורבות משמעותית גם בניהול, כך שיהפוך לאיש המרכזי בפרויקט שנקרא פריז סן ז'רמן.

ונגר היה בדוחא לצורך בדיקות רפואיות שגרתיות, עקב היותו פרשן ב-beIN ספורט, ולמעשה ידוע כבר זמן רב כי יש יחסים טובים מאוד בין ונגר בן ה-69, אקס ארסנל אותה אימן מעל 20 שנה, לבין אל חלאיפי שניסה לגייס אותו כמה פעמים לפ.ס.ז' בתפקידים שונים וכעת בתור סיוע לתומאס טוכל וצוותו. המנהל המקצועי של פ.ס.ז' כיום הוא אנטרו הנריקה, שספג ביקורות קשות על עבודתו בחלונות האחרונים. פורסם אף כי טוכל והנריקה בנתק, לאחר שהמאמן טען שהקבוצה לא חוזקה בהתאם לבקשותיו.

למרות מעמדו הרופף של המנהל הספורטיבי, הוא עדיין נראה לצידו של אל חלאיפי במשחק הניצחון האחרון על סט. אטיין. באותו דיווח אף צוטט קשר אברטון אידריסה גווייה שהיה מבוקש על ידי פ.ס.ז' וכמעט נרכש בינואר: "לא יודע היכן היה הנריקה בכל הסיפור הזה של ההעברה. דיברתי על כך רק עם אל חאליפי ועם המאמן טוכל, אבל לא היה לי שום קשר עם הנריקה. לא יודע היכן הוא היה וגם באברטון לא הבינו את זה".

במקביל לחרושת השמועות על ונגר, הכוכב הפצוע ניימאר התראיין לרשת "או גלובו" הברזילאית ודיבר לראשונה על הפציעה החדשה: "בכיתי יומיים אחרי הפציעה שלי. הפעם הפציעה שלי יותר מסובכת. בפעם הראשונה לקחתי את זה יותר בקלות, כי ידעתי שיש לי ניתוח ואמרתי שיהיה בסדר. עכשיו אני לא יודע מה יהיה ופשוט בכיתי יומיים אחרי שנפצעתי". כידוע, הוא נפצע במשחק הגביע נגד שטרסבורג. בפ.ס.ז' החליטו שלא יעבור ניתוח בהתייעצות עם ניימאר ומקוים שיחזור בזמן לרבע גמר ליגת האלופות, בהנחה שהקבוצה לא תאבד יתרון 0:2 על מנצ'סטר יונייטד אחרי המפגש הראשון באנגליה.


ניימאר. "לא יודע מה יהיה עכשיו" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי