פיני זהבי: "ניימאר מאושר בפריז ואין סיבה שיעזוב"

ניימאר
ניימאר | AFP

הסוכן הישראלי שהעביר את הברזילאי מברצלונה לפריז סן ז'רמן אמר: "הפציעה השנה קלה יותר מאשר בשנה שעברה". הכוכב שמחלים מפציעה דיבר על מסי עם דמעות בעיניים: "הוא תמיד עזר לי"

(גודל טקסט)

ניימאר מתאושש בימים אלה בברזיל וכבר צולם רוכב על אופניים ונראה כי הוא מחלים נהדר. בראיון לתוכנית "ספקטקולר אספורטה" הברזילאי דיבר על ליאו מסי ואמר עם דמעות בעיניים: "הוא תמיד עזר לי. כשאני צריך עזרה מאחרים מי שעוזר לי הכי הרבה זה ליאו מסי".

כשנשאל מה היה עושה אם מסי היה מבקש ממנו לחזור לברצלונה אמר: "אם לומר את האמת זה קשה ביותר. מסי היה מישהו מיוחד מאוד עבורי בברצלונה". ניימאר חשף מה שלח לו מסי כשהוא הגיע לראשונה לברצלונה ב-2014: "אני כאן כדי לעזור לך".

בתוך כך הסוכן פיני זהבי, האיש שהביא את ניימאר לפריז סן ז'רמן, התראיין לעיתון הצרפתי "ז'ורנל דה דימאנש" ואמר על הכוכב הברזילאי: "הוא מאושר בפ.ס.ז', אין סיבה שיעזוב בקיץ הקרוב. הפציעה השנה קלה יותר מאשר בשנה שעברה". למרות שטען כי ניימאר מרוצה בפריז, הוסיף זהבי הסתייגות: "אתם יודעים שבכדורגל הכל יכול להשתנות בדקה".


ניימאר. "מסי תמיד עזר לי" (AFP)

בנוסף פורסם בצרפת כי מאמן ליון ברונו ג'נסיו, עשוי להצטרף לפיני זהבי ולהיות במאגר המאמנים שלו. הסוכן הישראלי הגיב: "אני תמיד רוצה לעבוד עם המאמנים הכי טובים בעולם, אבל שום דבר לא סגור עדיין". ליון עדיין לא החליטה אם תאריך את החוזה של ג'נסיו שסיים בתיקו 0:0 מול ברצלונה במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי