צפו: ראן וליון עלו לחצי גמר הגביע הצרפתי

מקסוול קורנה
מקסוול קורנה | AFP

קבוצתו של ג'וליאן סטפן גברה 0:2 על אורליאן מליגת המשנה הודות לשערים של בנג'מין בוריגו ואמבאייה ניאנג, לה גון השלימה ערב ללא הפתעות אחרי 1:3 על קון משערים של דנאייר, קורנה וכדור חופשי מושלם של דפאי

קבוצות: ליון ראן
(גודל טקסט)
אחרי שפריז סן ז'רמן עלתה אמש (שלישי) לחצי הגמר עם0:3 מרשים על דיז'ון שכלל צמד שערים מרהיב של אנחל די מריה. רבע גמר הגביע הצרפתי נמשך הערב עם צמד משחקים נוסף כשבמוקד ה-1:3 של ליון על קון. מוקדם יותר, ראן הצטרפה לאלופה בשלב ארבע האחרונות עם 0:2 על אורליאן.


ליון – קון 1:3
בליגה הצרפתית ליון וקון נמצאות במקום השלישי מהצמרת ובמקום השלישי בתחתית בהתאמה, וגם הערב הוכיחה ליון כי היא הקבוצה הבכירה יותר על המגרש כשאר עלתה ליתרון אחרי 26 דקות מנגיחה של ג'ייסון דנאייר ובדקה ה-49 מקסוול קורנה הכפיל למארחת מצ'יפ מעל השוער. 12 דקות לסיום קאסימיר נינגה שכל כך אוהב לכבוש נגד ליון צימק את התוצאה לקון, אך הפינלה הגיעה אחרי הכשלה של ז'יקו על דפאי שקיבל אדום, ושחקן הכנף ההולנדי כבש בדקה ה-84 לאחר אותה עבירה, כדור חופשי מושלם לחיבורי הקורות של קון והבטיח את עלייתה של ליון לחצי הגמר.


#OLSMCpic.twitter.com/Fi3fWh84vB

— Olympique Lyonnais (@OL) February 27, 2019


ראן – אורליאן 0:2
הקבוצה מהליגה הבכירה הגיעה למשחק הביתי כפייבוריטית מובהקת על הקבוצה מליגת המשנה, אך עלתה ליתרון רק 25 דקות לסיום אחרי שער של בנג'מין בוריגו, שש דקות מאוחר יותר אמבאייה ניאנג הכפיל את התוצאה הבטיח את עלייתה של ראן לחצי הגמר אחרי גלות של חמש שנים.


[@coupedefrance]

CLAP
#SRFCUSO#AllezRennes#ToutDonnerpic.twitter.com/T02rvpMorP

— Stade Rennais F.C. (@staderennais) February 27, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי