איברהימוביץ' יעץ לאמבפה: "תתעלם מכל הרעש סביבך"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

השבדי שיבח בראיון את הכוכב הצעיר של פריז סן ז'רמן ואמר: "הוא עושה עבודה טובה והוא ימשיך לעשות זאת". גלאקסי תחשוף פסל של בקהאם והחלוץ בן ה-37 פרגן: "יש לי הרבה זיכרונות ממנו, הוא בחור טוב"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' שמתחיל עונה חדשה ב-MLS דיבר בראיון דווקא על קבוצתו הישנה פריז סן ז'רמן והתייחס לחלוץ הלוהט שלה קיליאן אמבפה. לפי לדעתו יכול ילד הפלא להשתפר בהמשך עוד יותר אם יישאר מפוקס למרות כל הבאז סביבו והעובדה שהוא נחשב כבר עכשיו לאחד החלוצים הגדולים בעולם.

כוכבה של גלאקסי התראיין לטלוויזיה של המועדון ואמר על אמבפה: "הוא צעיר, הוא זכה בתארים יפים עד כה והוא בתהליך של התקדמות מקצועית. הוא עושה עבודה טובה והוא ימשיך לעשות זאת. הוא חייב להישאר מפוקס במטרה שלא לתת לכל הטירוף סביבו לעלות לו לראש. הדרך הכי טובה היא להתאמן חזק ולא לחשוב על דברים אחרים".

איברהימוביץ' אמר שהוא מתרגש מהעובדה שגלאקסי תחשוף פסל חדש באיצטדיון של דיוויד בקהאם שכיכב בקבוצה לפני המשחק הלילה של הקבוצה בפתיחת ה-MLS מול שיקגו פייר (3:00 בלילה בין שבת לראשון). איברה שיחק לצידו של בקהאם בעבר בפ.ס.ז'. "יש לי הרבה זיכרונות טובים ממנו", אמר על בקהאם. "הוא בחור טוב, בן אדם פטנסטי על כר הדשא ומחוצה לו. אני מאושר עבורו שיקבל פסל. ממה שאני יודע הוא מאושר מכך. מקווה שהפסל ייראה כמוהו", התלוצץ השבדי האגדי .


"חייב להישאר מפוקס". זלאטן מייעץ לאמבפה (AFP)

איברה התראיין גם לתוכנית הראיונות של ג'ימי קימל ואמר: "אני מסתגל לחיים באל.איי לא רכשתי בית ואני משכיר אחד, אבל יש לי שם הרבה רהיטים. נראה האם אשאר בארה"ב לתקופה ארוכה. כששכרנו את הבית אמרתי לאישתי תקני בית עם רהיטים. אני לא מתכונן ללכת איתך לחנויות לרכוש רהיטים. בסוף היא שכרה בית יפה בלי רהיטים, אז הלכנו לאיקאה וקנינו. המוכר זיהה אותי ואמר לי 'אנשים עשירים לא קונים באיקאה, אז אמרתי לו שאנשים אינטליגנטיים דווקא כן קונים שם". איברה גם לימד את האמריקאים להגיד איקאה כמו שצריך. מסבר שעד כה הם אמרו אקיאה. לשאלה מי אסף את הרהיטים אמר: "אישתי".

איברה גם סיפר על ההתערבות בינו לבקהאם שאם אנגליה תנצח במונדיאל האחרון את שבדיה בקהאם יקנה באיקאה ואם הפוך איברה יגיע לוומבלי עם חולצה של אנגליה ויאכל פיש אנד צ'יפס. "הפסדתי בהתערבות ואני מתכונן למלא אותה ברגע שיהיה לי זמן".


זלאטן איברהימוביץ' עם דיוויד בקהאם במדי פריז סן ז'רמן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי