מוריניו: "אמבפה מדהים, שווה יותר ממסי ורונאלדו"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Gettyimages

המיוחד החמיא לחלוץ הצרפתי של פריז סן ז'רמן: "לגיל יש השפעה ולכן הוא השחקן בעל הערך הגבוה בעולם כיום. במונחים של איכות, אפשר להגיד שהוא בלתי ייאמן". דשאן הוסיף: "יכול להתמודד עם כל אתגר על כר הדשא"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו טען כי קיליאן אמבפה צריך להיות השחקן היקר ביותר בעולם כיום בגלל גילו הצעיר והעובדה שהוא בעל פוטנציאל ענק. לדברי הפורטוגלי, הנתונים האלה מביאים לכך שהוא אמור להיות בעל ערך גדול יותר מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. החלוץ בן ה-20 זכה עם נבחרתו בגביע העולמי, פעמיים באליפות צרפת עם מונאקו ופריז, גביע הליגה והגביע צרפתי, כבש 55 שערים בליגה הצרפתית וסיים במקום הרביעי בתחרות "כדור הזהב".


בפרשנות ב-"BeIn Sports" אמר ז'וזה מוריניו שאפשר לדרוש על אמבפה יותר כסף מאשר על ניימאר שעלה לפריז סן ז'רמן 222 מיליון יורו. "כשמדברים על שחקן כמו אמבפה לא צריך להסתכל קדימה ולחשוב איך הוא יהיה בעוד חמש או עשר שנים, כי אפשר לומר שכבר עכשיו הוא שחקן מדהים. אני חושב שבהתחשב בכך שמסי ורונאלדו מעל גיל 30 וניימאר מעל 27, וכמובן שלגיל יש השפעה אז אמבפה הוא השחקן בעל הערך הגבוה בעולם כיום".


מוריניו הוסיף על אמבפה: "במונחים של איכות, אמבפה שווה מילה אחת בלבד והיא בלתי ייאמן. מילה אחת מספיקה לתאר אותו". החלוץ כבש שלשום (ראשון) בניצחון של פריז סן ז'רמן 1:3 על מארסיי, לפני שהצטרף לסגל נבחרת צרפת למשחקים מול מולדובה ואיסלנד במוקדמות יורו 2020.


️ "Mbappé est absolument incroyable !"
Retrouvez @1DarrenTulett et @marceldesailly dans un #ChampionsArena spécial José Mourinho aujourd'hui à 20h00 sur beIN SPORTS 1 ! pic.twitter.com/q1ftSuFm9S

— beIN SPORTS (@beinsports_FR) 19 במרץ 2019


גם מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן החמיא לחלוץ: "יש לו איכויות מדהימות והוא יכול להתמודד עם כל אתגר על כר הדשא. הוא מגיב כאשר נכנסים בו ואז זה אף פעם לא נעים. הוא רגיל למצבים האלה. אלה דברים שהוא חווה מתחילת הקריירה ויצטרך להתמודד איתם בגלל מה שהוא יודע לעשות על המגרש".

 


קיליאן אמבפה. "בלתי ייאמן" (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי