בצרפת טוענים: פריז סן ז'רמן תעבור מתיחת פנים בקיץ

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | AFP

על פי ה"ל'פריזיאן", אלופת צרפת רוצה להביא רכש ולשם כך תצטרך למכור על מנת לעמוד בחוקי הפייר פליי הפיננסי. על הכף: מונייה, דרקסלר, אלבס וגם בופון. הררה כבר סיכם לפי "קאנאל פלוס". מאמצים לצרף את דה ליכט

(גודל טקסט)

העיתון "ל'פאריזיאן" הקדיש היום (ראשון) כתבה גדולה לשאלה איך תראה פריז סן ז'רמן בעונה הבאה. לפי העיתון, תומאס טוכל ביקש מראשי הקבוצה ארבעה או שלושה שחקנים בתור רכש, אבל הקבוצה תהיה זהירה מאוד באשר לרכש שתעשה כי היא לא רוצה לעורר בעיות עם הפייר פליי הפיננסי. כדי להביא ארבעה שחקנים ברמה גבוהה מאוד שיעלו הרבה כסף היא תצטרך למכור כמה משחקניה.

השחקנים שאמורים לעזוב הם המגן הבלגי תומאס מונייה, הקשר יוליאן דרקסלר, מגן נוסף לאבין קורזאווה ושני הצעירים סטנלי נסוקי וכריסטופר אנקונקו. אדריאן ראביו יסיים את חוזהו ויעזוב כשחקן חופשי. בסוף השבוע פורסם שהוא הורחק מאימונים לשישה ימים, לאחר שעשה לייק לפוסט שהעלה פטריס אברה בעקבות ההפסד של פ.ס.ז' למנצ'סטר יונייטד. הנהלת פ.ס.ז' שלחה לו מכתב בו הזכירה לו שהוא מחויב לקבוצה כל עוד הוא מקבל ממנה משכורת.

לפי הידיעה, גם דני אלבס והשוער ג'יאנלואיג'י בופון עדיין בסימן שאלה בקבוצה לעונה הבאה. אלבס כנראה יעזוב ובופון אמור להמשיך, אבל לא ברור אם זה סופי.

בופון. ימשיך עוד עונה בצרפת? (Gettyimages)
בופון. ימשיך עוד עונה בצרפת? (Gettyimages)

"ל'פריזיאן" כתב שטוכל ביקש שני קשרים הגנתיים או 50-50 במרכז המגרש. המועמדים העיקריים הם טנגוי אנדומבלה מליון ואידריסה גוייה מאברטון, שהיה מבוקש גם בינואר. שניהם משחקים בעמדת קשר אחורי. גם קשר נאפולי אלן הוא מועמד רציני. אנדר הררה ממנצ'סטר יונייטד הוא מועמד נוסף לאותו תפקיד.

בהקשרו של הררה, רשת "קאנאל פלוס" הצרפתית טוענת שהקשר שמסיים את חוזהו בקבוצה בקיץ, כבר סיכם בפ.ס.ז' ולפי הדיווח שלה הוא ירוויח שכר ענק של 12.3 מיליון יורו לעונה. עיתונאי ברשת ציין שהחוזה עדיין לא נחתם, אבל כל הפרטים סוכמו. "השחקן וסוכנו קיבלו חוזה מפ.ס.ז' והם רק צריכים לתחום ולאשר את הדברים", נכתב בדיווח. עוד צוין שהררה ביקש 12 מיליון יורו מיונייטד שלא הסכימה לדרישתו.

טוכל גם עוקב אחרי שני איטלקים מוכשרים, שניהם משחקים כמגן ימני ושמאלי. מדובר במגן ולנסיה כריסטיאנו פיצ'יני בן ה-26 המשחק בימין וכריסטיאנו ביראגי בן ה-26, המגן השמאלי של פיורנטינה. שניהם גם זומנו לנבחרת איטליה של רוברטו מנצ'יני במשחקים האחרונים במוקדמות היורו ואף שיחקו בה. 


אנדר הררה. הרכש הראשון? (AFP)

בקשר לשוער, אם בופון יעזוב חושבים בקבוצה על דויד דה חאה, שיקבל הצעה למשכורת שנתית של 21 מיליון יורו. בנוסף, פ.ס.ז' לא אמרה את המילה האחרונה בקשר לסטפן דה לכיט. למרות שהוא נראה קרוב יותר לברצלונה, אלופת צרפת עדיין לא ויתרה על החלום להביא את ההולנדי המוכשר. מחירו עשוי להגיע ל-70 עד 100 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי