מארסיי חזרה לנצח עם 1:2 קשה, רק תיקו למונאקו

שחקני מארסיי חוגגים
שחקני מארסיי חוגגים | AFP

ז'רמן (72) וגוסטבו (73) סידרו שלוש נקודות ומקום רביעי באופן זמני, סאבנייר רק צימק בפנדל (81). הקבוצה של ז'ארדים עדיין לא ברחה מהתחתית כשרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. שטרסבורג וגנגאן סיימו ב-3:3

(גודל טקסט)
אחרי שנאנט הדהימה את ליון, המחזור ה-32 בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה מפגשים. במשחק המוקדם שבה מארסיי למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי על נים. מונאקו סיימה בתיקו מאופס מול ריימס במשחק מתסכל עבור שתיהן. במקביל, שטרסבורג וגנגאן סיימו בתיקו 3:3 מרהיב, ואנז'ה השיגה ניצחון 0:1 במשחק החוץ שלה בקון. 


מארסיי – נים 1:2
לאחר שלושה משחקים רצופים, מארסיי חזרה לנצח הודות לשני שערים מהירים תוך דקה מהרגליים של ואלר ז'רמן (72) ולואיז גוסטבו (73), טגי סאבנייר רק צימק בפנדל (81). המארחת העלה את מאזנה ל-51 נקודות ועלתה זמנית למקום הרביעי בטבלה על חשבון סנט אטיין. נים, מנגד, נותרה במקום העשירי.



שחקני מארסיי חוגגים (Gettyimages)


מונאקו – ריימס 0:0

הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה הצרפתית. התקופה הטובה נעצרה בשני המחזורים הקודמים בהם השיגה מונאקו נקודה בלבד. כבר בתחילת המשחק סבלה מונאקו ממזל רע כאשר ססק פברגאס נפצע בדקה התשיעית, קיבל טיפול רפואי אך לא הצליח להתאושש ונאלץ לצאת בדקה ה-15. הקשר ז'אן-אודס אהולו נכנס במקומו. המחצית הראשונה הקצבית הסתיימה עם מצבים לשתי הקבוצות כשסטבן יובטיץ' סיכן פעמיים, אך ללא שערים.


סטבן יובטיץ' מתקשה (AFP)


בדקה ה-65 החלוץ רדאמל פלקאו שחזר אחרי פציעה קלה, נכנס במקומו של אלכסנדר גולובין. מונאקו הלכה והתקרבה ורשמה שתי החמצות עד לסיום: בדקה ה-76 נגיחה של הבלם קמיל גליק שיפשפה את המשקוף. כעבור שתי דקות הקשר  רוני לופס ניסה להקפיץ מעל השוער ואת הריבאונד בעט החוצה. רגע לפני השריקה, ג'לסון מרטינס בעט לפינה ואדוארד מנדי סיפק זינוק מרהיב. מונאקו נותרה מתוסכלת רגע לפני שהיא יוצאת למשחק החוץ הקשה ביותר בליגה – משחק חוץ נגד פריז סן ז'רמן, עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. ריימס, מנגד, פספסה הזדמנות להתקרב למארסיי הרביעית בקרב על הכרטיס לליגה האירופית.

תוצאות נוספות:

קון – אנז'ה 1:0

שטרסבורג – גנגאן 3:3


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי