שער הזוי עלה לפ.ס.ז' בהפסד נוסף, 3:2 נגד מונפלייה

אנחל די מריה
אנחל די מריה | AFP

האלופה עדיין לא התאוששה מההפסד בגמר הגביע ורשמה משחק ליגה רביעי ללא ניצחון בתוך חמישה משחקים. קימפמבה ואויונגו כבשו שערים עצמיים ולאחר שדי מריה החזיר את היתרון, דלור וקאמרה הודות לפארדס השלימו מהפך

קבוצות: מונפלייה
(גודל טקסט)

משהו רע עובר על פריז סן ז'רמן, בצל הרחקתו של ניימאר על ידי אופ"א והתקרית האלימה של הברזילאי לאחר ההספד בגביע נגד ראן. האלופה הצרפתית סיימה משחק נוסף בטעם רע כאשר הפסידה הערב (שלישי) 3:2 בחוץ למונפלייה, כשניימאר עדיין על כר הדשא לפני שככל הנראה יורחק לפחות עד תום העונה בכל הנוגע למסגרות המקומיות.

בהתחלה נראה היה שפריז התאוששה מההדחה בגמר הגביע לאחר שעלתה על לוח התוצאות בדקה ה-12 משער עצמי של אמברואה אויונגו, אך כעבור תשע דקות גם פרסנל קימפמבה הבקיע לשער הלא נכון ומונפלייה מצאה את השוויון. אנחל די מריה החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-52, אך המארחת שנאבקת על הכרטיס לליגה האירופית וזקוקה לנקודות יותר מפריז, חזרה למשחק עם הרבה אופי לאחר מתפרצת של אנדי דלור שאיזן עשר דקות לסיום.

רגע השיא, שהיה גם די ביזארי יש להודות, הגיע בדקה ה-85: ג'אנלואיג'י בופון מסר ללאונרדו פארדס המאכזב על סף הרחבה, הקשר הארגנטיני התמהמה ובמהרה הגיע אלייס שקירי, חטף לו בתוך הרחבה והשאיר לסולימאן קמארה, הסנגלי שעלה מהספסל רק שתי דקות לפני כן, שמקרוב בעט פנימה וקבע 2:3 למארחת.


חגיגה גדולה במונפלייה על חשבון האלופה (AFP)

פ.ס.ז' כמובן זכתה באליפות ורק יכולה להצטער על כך שרצף התוצאות השליליות שלה נמשך, בעוד מונפלייה טיפסה למקום החמישי והיא במרחק חמש נקודות מסנט אטיין הרביעית, המקום שכאמור ממנו מעפילים לליגה האירופית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי