בופון: "פ.ס.ז' הציעה לי הארכת חוזה וזה משמח אותי מאוד"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

השוער האיטלקי צפוי להמשיך לעונתו ה-25 בכדורגל המקצועני וככל הנראה יפרוש רק בתום העונה, בגיל 42: "אני מרוצה כאן וזוכה לחוויה חדשה. נשב בימים הקרובים ונגיע להחלטה אם עליי להישאר"

(גודל טקסט)
ראשי פריז סן ז'רמן אישרו לא מזמן כי הסיטואציה בה לקבוצה אין היררכיה בשער לא יכולה להימשך. המשמעות היא כמובן שהרוטציה בין אלפונס אראולה (20 משחקי ליגה העונה) וג'יאנלואיג'י בופון (16 משחקי ליגה) לא תמשיך גם בעונה הבאה, אבל האם האיטלקי בן ה-41 ימשיך לעונה נוספת וגם יהיה השוער הבכיר של הקבוצה?


בופון אישר הערב (חמישי) שהקבוצה הציעה לו להאריך את חוזהו בשנה נוספת, כך שהוא שוקל מחדש אם לפרוש הקיץ או שאולי להמשיך לעונה נוספת, שכנראה במהלכה גם הוא יזכה לניסיון אחרון לזכות בליגת האלופות. אחרי שבופון עזב את יובנטוס בקיץ שעבר כדי לעבור לעיר האורות נראה היה שזו גם תהיה עונת פרישה, אבל אם מפרשים את דבריו כנראה שניתן להעריך שהוא יבחר להמשיך לעוד שנה.


"פריז סן ז'רמן הציעה לי להאריך את החוזה וזה משמח אותי מאוד", אמר בופון שלזכותו 24 הופעות העונה בכל המסגרות, "בימים הקרובים אנחנו נדבר ונראה אם זו החלטה טובה להמשיך", סיפר ל"סקיי". עוד אמר האיטלקי: "אני מרוצה מהשנה שלי בפריז, אני זוכה לחוויה חדשה בגיל 41 וכשהגעתי הייתי בטוח שאצליח להשפיע כשחקן וכבן אדם ואני שמח שכך היה".


Un'altra stagione sta per volgere al termine
Cet exercice est presque terminé
Another season is coming to its end#ICICESTPARIS#AllezParis

https://t.co/AZ8fR7JC9epic.twitter.com/KrzpAGvXe3

— Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) May 14, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי