אמרי חשף: "אמבפה רצה לעבור לריאל, שכנענו אותו לחתום בפ.ס.ז'"

אונאי אמרי, קיליאן אמבפה
אונאי אמרי, קיליאן אמבפה | AFP

מנג'ר ארסנל שאימן אשתקד את האלופה הצרפתית דיבר ברדיו 'אל לארגורו' על הכוכב הצעיר: "הייתה לו גם הצעה מברצלונה, דיברתי עם אביו כדי לשנות את החלטתו". על הזאר אמר: "יכול להיות ברמה של מסי ורונאלדו"

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה הסעיר את הכדורגל הצרפתי לפני יומיים (ראשון) בערב הגאלה של הליגה הצרפתית כאשר רמז על עתידו ואמר: "אני חושב שאני מגיע שוב לנקודת מפנה בקריירה שלי. אולי הגיע הזמן לקחת יותר אחריות ולנסות להגיע לפסגות. אולי כאן ואולי במקום אחר". פריז סן ז'רמן מצידה מיהרה להכחיש וטענה שמלך שערי הקבוצה יישאר לעונה נוספת. מי ששפך מעט אור על רצונותיו של אמבפה היה מאמן האלופה הצרפתית לשעבר, אונאי אמרי שעטן ברדיו 'אל לארגורו' שהשחקן בזמנו העדיף לעזוב את מונאקו לריאל מדריד ולא לפ.ס.ז'.

"אמבפה רצה לעבור למדריד", כך פתח אמרי את דבריו והמשיך: "דיברתי עם אביו כדי לשכנע אותו, לשחק בפ.ס.ז', הייתה לו גם אפשרות לשחק בברצלונה. כדי לשכנע אותו להגיע לפריז הייתה צריכה להגיע הצעה גדולה במיוחד כאשר שולמה עליו בסופו של דבר".

אמבפה עצמו מעולם לא הסתיר את רצונו לשחק בריאל מדריד. בשנת 2012 ביקר השחקן במתחם האימונים של ריאל מדריד ופגש את כוכב הטריקולור לשעבר וכוכב נעוריו כריסטיאנו רונאלדו, ונראה שכעת בעקבות הפרוייקט השאפתני החדש של הבלאנקוס וחזרתו של זיזו על הקווים, גורמים לחלוץ בן ה-20 להיות חלק מהקבוצה שתיבנה במדיד.


קיליאן אמבפה. יעזוב את פ.ס.ז' בקיץ? (AFP)

בנוסף לאמבפה מאמן ארסנל התייחס לכוכב הבלגי של צ'לסי, אדן הזאר אותו יפגוש בגמר הליגה האירופית בבאקו: "הוא שחקו על, אין ספק בכך, אם אנחנו מדברים על השחקנים הטובים בעולם, הוא יכול להיות באותה שורה יחד עם ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי