פריז סן ז'רמן הודיעה: ג'יג'י בופון סיים את דרכו במועדון

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

השוער נפרד מעיר האורות אחרי עונה אחת: "ההרפתקה שלי מחוץ לאיטליה הסתיימה. מודה לכולם מעומק ליבי". יכריז על פרישה מכדורגל בגיל 41?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
למרות לא מעט שמועות שדיברו על הארכת חוזה בשנתיים נוספות, פריז סן ז'רמן הודיעה (הערב) רביעי על סיום דרכו של השוער ג'אנלואיג'י בופון בתום עונה אחת, בה רשם האיטלקי 17 הופעות בליגה הצרפתית וזכה עם הקבוצה באליפות.


"ג'נטלמן על המגרש ומחוצה לו וחבר יוצא דופן לקבוצה". נכתב בהודעה הרשמית שפרסמה אלופת צרפת. "השוער הטוב ביותר בהיסטוריה של המשחק שיחק אצלנו והכבוד כולו שלנו. אנחנו מאחלים לך את הטוב ביותר בעתיד. תודה על הכל"


הבעלים נאסר אל חליפי אמר: "בופון יהיה לנצח אחד מענקי הכדורגל שלבשו את חולצת המועדון".


בופון נפרד: "אני רוצה להודות למועדון על כך שהעניק לי את ההזדמנות לשחק עבור פריז. תודה על האמוציות והרגשות שחלקנו ביחד. האוהדים קיבלו אותי בצורה מדהימה כשהצטרפתי, זה היה מרגש להיות חלק מכם ואני מודה לכולם מעומק ליבי".



יכריז על פרישה מכדורגל? בופון (AFP)


"ההרפתקה שלי מחוץ לאיטליה הסתיימה היום", הוסיף בופון וסיפק רמז עבה על חזרה לארץ המגף. "אני שמח שהספקתי לחוות משהו אחר ואין ספק שהשנה הזו עזרה לי לצמח ולהתפתח כאדם".


במהלך הקריירה העשירה שלו, בופון זכה בעשר אליפויות (תשע עם יובנטוס, אחת בפריז סן ז'רמן), חמישה גביעים והצטיין במונדיאל 2006 בו זכתה נבחרת איטליה. כעת, אחרי עונה בה התנדנד בין הספסל להרכב, לא ברור האם השוער האגדי בן ה-41 מתכנן לתלות את הכפפות לאחר 24 שנים בין הקורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי