טוטנהאם על סף רכישת אנדומבלה, טריפייר בדרך ליובנטוס

טנגי אנדומבלה
טנגי אנדומבלה | PASCAL GUYOT/AFP/Getty Images

העברות: התרנגולים צפויים להחתים את קשר ליון עבור 62 מיליון יורו ולחגוג שחקן רכש אחרי כשנה וחצי, בעוד המגן בדרכו לאלופת איטליה. וגם: קרב בין סיטי ליונייטד על מגווייר, סבאיוס מחפש קבוצה חדשה

(גודל טקסט)
רשמי
* ליון צירפה לשורותיה היום את הברזילאי ג'אן לוקאס. הקשר בן ה-21 שיחק בעונה האחרונה בפלמנגו כמושאל מסנטוס.




שמועות
* נראה שטוטנהאם על סף צירוף הרכש הראשון שלה מאז הגיע לוקאס מורה ב-2018! טנגי אנדומבלה, מכוכבי ליון יגיע תמורת 62 מיליון יורו לפני בונוסים. גם פריז סן ז'רמן רצתה לצרפו, אולם ליון העדיפה שלא להעבירו לקבוצה בליגה הצרפתית. נשיא ליון אישר שהשחקן יעזוב וכעת הקשר ממתין לאישור כדי להמריא לבדיקות רפואיות בלונדון.


BREAKING: Tottenham are close to agreeing a €62m deal for Lyon midfielder Tanguy Ndombele, reports @DiMarziopic.twitter.com/nxXP0oDsaj

— B/R Football (@brfootball) June 25, 2019


* לפי דיווחים בצרפת, פ.ס.ז' מעוניינת בקשר סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' של לאציו, ומוכנים להציע לאיטלקים את לאונרדו פארדס תמורת הסרבי, שבעונה האחרונה באיטליה כבש שבעה שערים ובישל שלושה נוספים ו-41 הופעות.


* אלברטו מורנו, שסיים את חוזהו אצל אלופת אירופה ליברפול, נמצא על סף חזרה לליגה הספרדית כשלפי דיווחים בספרד, ויאריאל תהיה התחנה הבאה של המגן בן ה-26, שרשם רק 5 הופעות בעונה החולפת.


* ריאל סוסיאדד מעוניינת לצרף לשורותיה את מרטין אודגור ומחכה לתשובה מהשחקן, שבעבר נחשב לאחד מהכישרונות העולים בכדורגל האירופי. קבוצה נוספת שמחכה לתשובה ממנו היא באייר לברקוזן, שמייצרת עניין רב אצל הנורווגי בגלל המקום שלה בליגת האלופות בעונה הבאה.


*לפי דיווחים באנגליה, אונאי אמרי מעוניין לצרף לשורותיה של ארסנל את דני סבאיוס. התותחנים מוכנים לשלם את ה-50 מיליון אירו אותם דורשת ריאל מדריד על הקשר בן ה-22, שהתבטא בעבר כנגד מאמנו במדריד ונראה שלא ימשיך לעוד עונה בסנטיאגו ברנבאו.


*נמשכת התחרות בין הקבוצות ממנצ'סטר על בלם לסטר הארי מגווייר. לפי ה"סאן", יונייטד מוכנה לשלם יותר מסיטי, אך האנגלי בן ה-26 מעדיף להצטרף לשורות אלופת הפרמיירליג.


*ה"מירור" מדווח שמאמנה הטרי של יובנטוס, מאוריציו סארי, סימן את קיירן טריפייר כמטרה הראשונה שלו לחזק את הגברת הזקנה, אך צפוי להיתקל בתחרות מצד האקסית נאפולי, שכבר פנתה למגן בן ה-28.


*ארסנל עדיין מעוניינת ביאניק פריירה-קראסקו, אך טרם הגישה הצעה לקבוצתו הסינית דליאן יפאנג, כך לפי "פוטבול לונדון".




*ב"מארקה" טוענים שריאל בטיס מעוניינת אחד מגיבורי הזכייה של ליברפול בליגת האלופות, דיבוק אוריגי. על פי הדיווח המועדון מסביליה מוכן לשלם 12 מיליון יורו על החלוץ הבלגי.


*עוד ב"מירור": ארסנל נלחמת על מנת לשמור אצלה את לוקאס טוריירה. על פי הדיווח, האורוגוואי מעוניין להתאחד עם מאמנו לשעבר מרקו ג'יאמפאולי, שמונה לא מכבר למאמן הרוסונרי החדש, אך אונאי אמרי רואה בקשר מרכיב חיוני ביותר בתכניות של התותחנים לחזור לליגת האלופות.


*לפי ה"אס", פריז סן ז'רמן עומדת להחתים את שחקן ההתקפה של סביליה פבלו סראביה תמורת 20 מיליון יורו.




*פביאן רואיס, קשר נאפולי שמככב בימים אלו בנבחרת ספרד הצעירה, נמצא על הכוונת של ריאל מדריד – כך לפי ה"אס".


*ערוץ "TyC" הארגנטיני דיווח שנציגי ריאל מדריד עוקבים לאורך כל הקופה אמריקה אחרי הפרגוואי מיגל אלמירון. הקשר בן ה-25, שמככב במדי נבחרתו בימים אלו, שיחק בעונה החולפת במדי ניוקאסל.




*ה"סאן" טוען שמנצ'סטר יונייטד תחזור לנסות ולהחתים את הקיצוני של דורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו, אם וכאשר פול פוגבה יימכר.


*על פי "הטלגרף", ההחתמה הראשונה של ליברפול לקיץ הנוכחי תהיה זו של בלם זוולה ההולנדית, ספ ואן דן ברג בן ה-17. באנגליה מדווחים שהאדומים גברו על אייאקס ובאיירן מינכן במירוץ אחר הכישרון הצעיר, שיעבור מחר בדיקות רפואיות במתקנים של אלופת אירופה.


*שחקן שעליו הקבוצה של יורגן קלופ רוצה לשמור הוא השוער המחליף סימון מיניולה. רק אם תגיע הצעה טובה הן לשחקן והן למועדון, הבלגי בן ה-31 יעזוב את האדומים.


*ה"דיילי סטאר" טוען שלמרות שלניוקאסל אין כרגע מאמן לאחר עזיבתו של רפא בניטז, היא מעוניינת להשאיר את חלוץ נבחרת ונצואלה סלומון רונדון, שהושאל בעונה החולפת מווסט ברומיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי