כריסטוף דוגארי: "ההתנהלות של דה ליכט גורמת לי להקיא"

כריסטוף דוגארי
כריסטוף דוגארי | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

אלוף העולם לשעבר ביקר בחריפות את ההולנדי על כך שלטענתו הוא מבצע מניפולציות בקבוצות החושקות בו מתוך שיקולים כלכליים: "מה עובר לו בראש? יהיה לו עוד רכב, עוד 50 מ"ר בבית, מה זה משנה?"

(גודל טקסט)
כריסטוף דוגארי, אלוף העולם ב-1998 עם נבחרת צפרת, הטיח ביקורת נוקבת במתייס דה ליכט על התנהלותו בחלון ההעברות. הבלם בן ה-19 הוא כידוע אחד המלפפונים החמים בשוק וניהל בשבועות האחרונים מגעים עם ברצלונה ופריז סן ז'רמן, אך כעת נראה שהוא בדרך לחתום ביובנטוס לאחר שדרש מהפריזאים להכניס סעיף שחרור בחוזהו, דבר שאסור בצרפת.


דוגארי תקף את ההולנדי על כך שהוא מבסס את החלטותיו על שיקולים כלכליים בלבד ואמר ל-RMC: "מה עובר לו בראש? עוד 12, 13, 14 או 15 מיליון? באיזשהו שלב, מה זה משנה? יהיה לך עוד רכב, עוד 50 מ"ר בדירה, עוד 10 מטרים ביאכטה? אם מדובר רק בשיקולים פיננסיים, זה גורם לי להקיא".


"דה ליכט הוא בחור חכם", המשיך חלוץ העבר, "הוא שחקן מעולה. אבל עם מנטליות כזו הוא לא יכול להגיע רחוק מדי. אני מצדיע לנשיא פ.ס.ז', ללאונרדו ולמקבלי ההחלטות. נמאס לי מהכדורגל החדש הזה. מתישהו דה ליכט צריך להתחייב לפרויקט של פ.ס.ז'".




השאלה האם יובנטוס תסגור את העברתו של הבלם עדיין נותרה פתוחה, אך אפשר לומר שהמניפולציות שהוא וסוכנו מינו ראיולה מפעילים על הקבוצות אינה עוזרת לאף אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי