נאסר אל חלאיפי הציב לברצלונה אולטימטום להעברת ניימאר

נאסר אל חלאיפי
נאסר אל חלאיפי | AFP

דיווח בצרפת טוען שנשיא פריז סן ז'רמן ייתן לקטלונים להשלים את העסקה עד ה-31 ליולי, כיוון שמריחת הסאגה עד לסיום חלון ההעברות תפריע להכנות של אלופת צרפת. הברזילאי נכלל בסגל של טוכל למסע המשחקים בסין

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חאליפי הפעיל לחץ על ברצלונה. על פי דיווח בצרפת, הקטארי הציב דדליין לקבוצה הקטלונית על מנת להשלים את העברת ניימאר – עד ה-31 ליולי. אל חאליפי לא מעוניין לסחוב את הסאגה עד לסגירת חלון ההעברות ב-31 באוגוסט, כיוון שחרושת השמועות סביב הפרשה תעיב לטענתו על ההכנות של אלופת צרפת לקראת העונה החדשה. מבחינתו, אם העסקה לא תתבצע עד לתאריך שהוא קבע, הברזילאי יישאר שחקן של פ.ס.ז' בעונת 2019/20.

בכל מקרה, למרות הספקולציות הרבות על עזיבתו של הברזילאי לברצלונה, ריאל מדריד או אפילו יובנטוס, בימים הקרובים הוא יהיה בסין, לאחר שהיום (שלישי) הוא נכלל ברשימת 33 השחקנים שתומאס טוכל יקח איתו למסע המשחקים של פריז סן ז'רמן במדינה האסיאתית. הוא יטוס איתנו לסין וישחק נגד אינטר", אמר טוכל, "אם אני מעוניין שהוא יישאר? ברור, כל מאמן רוצה את ניימאר בקבוצה שלו. הוא שחקן שלנו. אני רגוע, אני לא בונה על כלום כי הכל יכול לקרות בחלון ההעברות. אבל נכון להיום, הוא שחקן שלי".

המועדון התייחס בהודעה הרשמית להתאוששותו של הכוכב מהפציעה בקרסול שמנעה ממנו השתתפות בקופה אמריקה: "הוא ימשיך להתאמן מדי יום ובמהלך המסע בסין הוא צפוי להשלים את תהליך ההחלמה ולחבור לחבריו. בצילומים שנערכו בקרסולו, ניתן היה לראות התקדמות בקצב המצופה ושיפור ניכר".

יישאר בפריז עוד עונה? ניימאר (MIGUEL SCHINCARIOL/AFP/Getty Images)
יישאר בפריז עוד עונה? ניימאר (MIGUEL SCHINCARIOL/AFP/Getty Images)

פריז סן ז'רמן תשהה באסיה עד ה-4 באוגוסט ותפגוש את אינטר ואת סידני FC למשחקי הכנה, לפני שתתמודד מול ראן על התואר "אלוף האלופים" של צרפת, שם היא תנסה לנקום ביריבתה על ההפסד בגמר הגביע הצרפתי בעונה החולפת. קבוצתו של טוכל תנסה לעקוף את ליון בכמות הזכיות בתואר, כאשר שתי הקבוצות מחזיקות בשמונה תארים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי