ססק: "סרבתי לריאל ארבע פעמים. הזאר יוכיח את עצמו"

ססק פברגאס
ססק פברגאס | YANN COATSALIOU/AFP/Getty Images

קשר מונאקו וסיפר על ההתעניינות מצד הבלאנקוס: "פעמיים זה קרה כשהייתי צעיר, בפעם השלישית הצטרפתי לבארסה". על הבלגי: "מופתע מהביקורת, אנשים לא ראו אותו שבע שנים באנגליה?". על קסיאס: "רוצה לחזור לשחק"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
בינואר האחרון הצטרף ססק פברגאס למונאקו הצרפתית ועזר לה להינצל מירידה לליגה השנייה. הקשר הספרדי בן ה-32 שכבש שער אחד ב-15 הופעות, יקווה להשפיע יותר לקראת עונתו השנייה במועדון. בינתיים, הספרדי התראיין לתוכנית הרדיו הספרדית "El Partidazo" בה גילה שסרב לריאל מדריד ארבע פעמים, דיבר על רגע חשוב בקריירה שלו וגם הגן על אדן הזאר.


פברגאס אמר על הפנדל נגד איטליה ברבע גמר יורו 2008: "אמרתי רק לעוזר של ארגוניס (מאמן הנבחרת דאז) שאני רוצה לבעוט, ואז לואיס אמר שאני אהיה הבועט האחרון. אותו לילה שינה את המנטאליות שלנו, הבנו, חשבנו והאמנו שאנחנו יכולים להיות אלופים".


מותו של רייס
: "אלה היו חדשות נוראיות. ברגע אחד עלו לי כל הזיכרונות הנפלאים שלנו במדי ארסנל ובנבחרת. לא אשכח את מה שעשה עבורי בשנתיים הראשונות שלי בלונדון".



ססק פברגאס חוגג את הניצחון על איטליה (DAMIEN MEYER/AFP/Getty Images)


על איקר קסיאס: "היה נחמד לפגוש אותו שוב. הוא מקווה לחזור לשחק שוב. המנטאליות שלו מדהימה. אני חושב שכולם מקווים שהוא ימשיך לשחק. ההצלה שלו מול רובן? אי אפשר להסביר. התחממתי בצידי המגרש במלוא המוטיבצייה כדי לזכות לשחק בגמר המונדיאל. נעמדתי בשקט כשראיתי את רובן מקבל את הכדור. ידעתי שזה 90% שער, אבל קסיאס רשם הצלה מטורפת".


ריאל מדריד: " היה עניין חזק מאוד של ריאל מדריד ארבע פעמים. בפעמיים הראשונות הייתי שחקן צעיר מאוד. בפעם השלישית קיבלתי החלטה להגיע לברצלונה".


אדן הזאר: "אני מופתע מכך שאנשים מדברים על המשקל שלו. נראה שאנשים לא ראו אותו בשבע השנים שלו באנגליה. אף אחד לא צריך לפקפק בו. העונה האחרונה אולי העלה את הציפיות ממנו אבל הוא היה שחקן ענק גם קודם לכן. הוא ימשוך את המכונית וינהיג את ריאל מדריד. הוא שמח להגיע לריאל מדריד והוא יוכיח את עצמו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי