העברות: גריירו קרוב לפ.ס.ז', סיטי מעוניינת בכישרון סקוטי

רפאל גריירו
רפאל גריירו | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

שחקנה של דורטמונד עשוי להצטרף לאלופה הצרפתית, התכולים רוצים את הבלם ארון היקי בן ה-17 מהארטס. וגם: מונאקו עדיין לא ירדה מטימו בקאיוקו, אלכסיס סאנצ'ס מתקרב לאינטר ופטריק שיק בדרך לטורקיה

(גודל טקסט)
רשמי
* שחטאר צירפה השאילה את שחקן הכנף ולדיסלב ואקולה לריאופול עד תום העונה.



* רכש מאוד מפתיע לסארפסבורג, הזכורה לנו כמי שהדיחה את מכבי ת"א מהליגה האירופית בעונה שעברה: קייל לאפרטי הצפון אירי החליט שלא להמשיך בבריטניה, התיר את חוזהו בריינג'רס ועבר לנורבגיה.




שמועות
* ראשי ברצלונה הגיעו לפריז לפגישה מכרעת עם בעלי פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי, בתקווה שבסיומה יגיעו הצדדים לסיכום על העברת ניימאר. לחצו כאן ידיעה המלאה


* הפער בין אינטר למנצ'סטר יונייטד בכל הקשור להעברת אלכסיס סאנצ'ס מצטמצמים. לפי הדיווחים האחרונים באיטליה, ארבעה מיליון יורו הם שמונעים בשלב זה את השאלת הצ'יליאני מאנגליה לאיטליה: יונייטד מוכנה לשלם לקשר 8 מיליון יורו מתוך 17, שכרו השנתי, אינטר מוכנה לשלם עוד 5. מעבר לשכרו, תשלם אינטר 5 מיליון יורו עבר שאילתו ותהיה לה אופציה לרכוש אותו עבור 15 מיליון יורו נוספים.



מתקרב לנראזורי. אלכסיס סאנצ'ס (AFP)


* מונאקו עדיין לא ירדה מטימו בקאיוקו, לפי 'RMC' הקבוצה הצרפתית תנסה להשיב עד תום חלון העברות את קשרה של צ'לסי וכעת היא מנהלת איתו מו"מ. שחקן נוסף שהקבוצה מהנסיכות רוצה להחתים הוא את פרנק קסיי ממילאן.


* לפי בילד מגנה הפורטוגלי של בורוסיה דורמטונד רפאל גריירו קרוב לפריז סן ז'רמן.


* מנהלה הספורטיבי של באיירן לברקוזן רודי פלר אישר כי באיירן מינכן הגישה הצעה על הכוכב בן ה-20 של נבחרת גרמניה קאי האברץ, אולם קבוצתו של פטר בוס לא מתכוונת למכור אותו.


* מנצ'סטר סיטי רוצה את הכישרון בן ה-17 של הארטס ארון היקי. לפי 'הסאן הסקוטי' הקבוצה תהיה מוכנה למכור אותו תמורת מיליון וחצי יורו.




* בטורקיה נכתב כי שחקנה של רומא פטריק שיק בדרך לפנרבחצ'ה. חלוץ נבחרת סלובקיה לא הרשים בשתי העונות האחרונות בקבוצה מבירת איטליה ובנוסף הוא גם מוזכר בתקשורת הגרמנית כמועמד מוביל לרד בול לייפציג.


* לפי 'דיילי מייל' כוכבה של טוטנהאם כריסטיאן אריקסן השלים עם הישארותו בקבוצה עד תום העונה. הדני שמסיים חוזה בתום העונה יהיה שחקן חופשי בקיץ.
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי