נעצרו במונפלייה: הפסד ליגה ראשון העונה לליון

ארנואד סוקואה
ארנואד סוקואה | PASCAL GUYOT/AFP/Getty Images

לאחר פתיחת עונה מושלמת, הקבוצה של סילביניו התרסקה במחזור השלישי של הטבלה. דלורט החטיא פנדל, סוקואה כבש שער אדיר וקונה הורחק. ראן תסיים את המחזור במקום הראשון בטבלה

קבוצות: ליון מונפלייה
(גודל טקסט)
המחזור השלישי בליגה הצרפתית נמשך הערב (שלישי). ליון, שפתחה את העונה בצורה נהדרת עם ניצחונות 0:6 על אנז'ר ו-0:3 על מונאקו, התארחה אצל מונפלייה שפתחה את העונה עם נקודה אחת לאחר שני מחזורים.


הקבוצה של סילביניו נראתה רע מהרגע הראשון במשחק, ובדקה ה-36, בלמה של ליון, יואכים אנדרסון ביצע עבירה טיפשית ברחבה ושלח את הקבוצה המארחת לנקודה הלבנה.


אנדי דלורט החטיא את כדור העונשין, אך 5 דקות לאחר מכן, כדור קרן שהורחק גרם לבלבול רב בהגנת ליון, וארנואד סוקואה שחיכה מחוץ לרחבה שלח בעיטה אדירה שלא השאירה לשוער שום סיכוי. 0:1 למונפלייה






העניינים המשיכו להסתבך עבור האורחת, ובדקה ה-51, יוסוף קונה הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר עבירה גסה במרכז המגרש. המארחת הצליחה לשמור את היתרון עד לסיום ולהשיג ניצחון ליגה ראשון העונה. 0:1 למונפלייה בסיום. 


בעקבות הניצחון, ליון נשארה במקום השני בטבלה, מעל האלופה הפצועה מפריז, אך מתחת לראן, שנשארה הקבוצה המושלמת היחידה בליגה הצרפתית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי