אוסימן עלה מהספסל וכבש צמד, ליל הביסה 0:3 סנט אטיין

שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים | PHILIPPE HUGUEN/AFP/Getty Images

הניגרי נכנס עוד במחצית הראשונה במקום לואיק רמי הפצוע והרשית פעמיים (37, 75) בדרך לראש טבלת הכובשים בליגה, כשגם ג'ונתן במבה (69 בפנדל) מוסיף אחד. כעת: ניס רוצה להישאר מושלמת נגד מארסיי

קבוצות: ליל סנט אטיין
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הצרפתית הושלם היום (רביעי) עם שני משחקים. בראשון ליל חזרה למסלול הניצחונות עם 0:3 על סנט אטיין, ובשעה זו פוגשת ניס את מארסיי.

ליל – סנט אטיין 0:3
אחרי ההפסד לאמיין, ליל ידעה שבשביל לכוון גבוה השנה ולנצל את החולשה המסתמנת של פ.ס.ז' על מנת להילחם בצמרת אסור לה ליצור רצף שלילי. אז כבר בפתיחה ג'ונתן במבה קיבל הזדמנות להבקיע וכמעט העלה את קבוצתו ליתרון, והמשחק נמשך בקצב הזה עם תקיפות מרובות מצד המארחת. בדקה ה-19 נפצע לואיק רמי והמאמן כריסטוף גאלטייה נאלץ להחליפו בוויקטור אוסימן, מה שהתברר כמוצלח בדקה ה-37 כשהחלוץ עמד במקום הנכון לקבל מסירת רוחב מדומאגוי בראדריץ' ולהבקיע.

גם במחצית השנייה ליל לא הורידה את הרגל מהגז, ובמבה קיבל הזדמנות נהדרת להגדיל את היתרון עם פנדל בדקה ה-69. הוא שלח את הבעיטה לפינה התחתונה בלי קושי וקבע 0:2. האורחת, שבמחצית הראשונה עוד ניסתה פה ושם להיכנס למשחק, נעלמה לחלוטין ואוסימן ניצל זאת כדי להשלים צמד עם שער נהדר בדקה ה-75. השער העלה אותו לראש טבלת הכובשים בצרפת עם ארבעה שערים בשלושה מחזורים, לאחר הצמד שכבש נגד נאנט במחזור הפתיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי