שמר על רשת נקייה: ראיקוביץ' הדף פנדל בניצחון 0:2 על ליל

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP/Getty Images

הסרבי נעל את השער בפעם השלישית העונה וחזר עם ריימס למסלול הניצחונות נגד סגנית האלופה. במקביל, ניס רשמה מהפך מאוחר נגד ראן וניצחה 1:2, מונאקו ושטרסבורג נפרדו בתיקו 2:2. בהמשך: מארסיי תארח את סנט אטיין

קבוצות: ליל ריימס
(גודל טקסט)
יום המשחקים האחרון של המחזור הרביעי בליגה הצרפתית יצא היום (ראשון) לדרך כשתחילה, ריימס של אקס מכבי תל אביב, השוער פרדראג ראיקוביץ' גברה 0:2 על ליל בעזרת שערים של דומבייה ואודין, ובתוספת עצירת פנדל של הסרבי בדקה ה-94. במקביל, ניס ביצעה מהפך מאור אצל ראן וניצחה 1:2, אשר מיקם אותה במקום השלישי. בהמשך הערב: מונאקו תתארח אצל שטרסבורג, ומארסיי תנעל בביתה את המחזור נגד סנט אטיין.


ריימס – ליל 0:2
לאחר ההפסד המתסכל בשבוע שעבר לברסט בדקות האחרונות, ריימס של פרדראג ראיקוביץ' ניסתה לחזור למסלול הניצחונות בביתה מול ליל, ולשמור פעם נוספת על רשת נקייה לאחר שספגו לראשונה בשבוע שעבר. המקומיים היו בשליטה מלאה על כר הדשא, וכבר מהדקה הראשונה הציגה דומיננטיות על היריבה החזקה.


לאחר מחצית ראשונה עקרה משערים, ריימס קיבלה מקדמה נוספת לעבר הניצחון כשבדקה ה-53 יוסוף יאזיקי מליל ראה כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-72 הקרח נשבר בהתמודדות – מוסא דומבייה הוכשל ברחבה ולאחר מכן דייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-90 רמי אודין הבטיח את שלוש הנקודות עם שער מכדור חופשי מוצלח. בדקה ה-94 היום של השוער הפך למושלם עם עצירת פנדל. 0:2 בסיום.





ראן – ניס 2:1
משחק צמרת מסקרן ביותר נרשם היום ברואזון פארק של ראן, כאשר המקומיים אירחו את ניס. הציפיות הגדולות מהמשחק יצרו גם אכזבות גדולות, לאחר ששני הצדדים לא הצליחו לאיים על השער כמעט. בדקה ה-25 ראן עלתה על לוח התוצאות, לאחר שהבלם וולטר בניטס מניס הבקיע לשערו. בדקה ה-63 האורחת סחטה כדור עונשין, אותו כבש וויליאם סיפריאה, אשר התחיל את הקאמבק של קבוצתו. עמוק בתוך תוספת הזמן המהפך הושלם עם שער של ראסין קולי, לאחר ערבוביה שנוצרה בתוך הרחבה. 1:2 לניס בסיום.



שטרסבורג – מונאקו 2:2

במשחק המרתק של היום, הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים פגשה את הקבוצה שהדיחה את מכבי חיפה בליגה האירופית, במשחק שבו שתי הקבוצות חיפשו ניצחון ליגה ראשון העונה. ההתחלה הייתה מבטיחה לקבוצה מהנסיכות, אך צמד של איסלם סולימני לא הספיק ושטרסבורג הצליחה לחזור פעמיים מפיגור בדרך לתיקו 2:2 בסיום.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי