ראיקוביץ' שוב הצטיין ושמר על רשת נקייה בפעם השישית

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | LOIC VENANCE / Contributor

אקס מכבי תל אביב רשם עוד הופעה מוצלחת, ריימס עלתה למקום השישי לאחר 0:1 בחוץ נגד ראן. אוסימהן עלה לפסגת טבלת הכובשים, ליל חילצה 2:2 מול נים. בהמשך: סנט אטיין מול ליון בדרבי

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון המוחץ של פריז סן ז'רמן, המחזור התשיעי בליגה הצרפתית הבכירה יינעל הערב (ראשון) עם שלושת המפגשים האחרונים. במשחק שפתח את היום נפרדו ליל ונים ב-2:2 מפתיע. לאחר מכן שמר פרדראג ראיקוביץ' על רשת נקייה ב-0:1 של ריימס על ראן. בהמשך: סנט אטיין תארח את ליון לדרבי לוהט.


ראן – ריימס 1:0

פרדראג ראיקוביץ' הציג יכולת נהדרת, שמר על רשת נקייה בפעם השישית בתשעה מחזורים וריימס נותרה הקבוצה שספגה הכי מעט שערים העונה בליגה הצרפתית בצוותא עם האלופה והמוליכה פריז סן ז'רמן. בולאיה דיה הכריע את משחק החוץ נגד ראן בדקה ה-49 עם השלישי שלו העונה וסידר לקבוצתו את המקום השישי בטבלה עם 14 נקודות, בעוד המפסידה צנחה לפחות זמנית למקום העשירי עם שתי נקודות פחות.


ליל – נים 2:2

יחסי הכוחות לפני המשחק היו ברורים, אולם נים הצנועה ניצלה את העייפות של ליל שהגיעה לאחר הפסד לצ'לסי בליגת האלופות ולא הייתה רחוקה מניצחון חוץ מפתיע. ליל עלתה ליתרון (12) משער של לואיק רמי הוותיק, אך האורחת לא הרימה ידיים והפכה בזכות רנו ריפארט (45) ואוקה דנקיי (71). למזלה של המארחת, ויקטור אוסימהן – מי אם לא הוא – איזן ל-2:2 (79) ועלה לפסגת טבלת המבקיעים של הליגה עם השביעי שלו העונה. 


ליל, לה זה תיקו שני ברציפות במסגרת הליגה, ניצבת במקום החמישי בטבלה עם 15 נקודות – ארבע פחות מנאנט השנייה ושש מתחת למוליכה פריז סן ז'רמן. נים, מנגד, עצרה רצף של שני הפסדים רצופים וצברה את הנקודה התשיעית שלה, אחת  בלבד יותר מהמקום שמוביל בסיום העונה לליגת המשנה.



חילצו נקודה. שחקני ליל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי