יש מחליף לסילביניו: רודי גארסיה יאמן את ליון עד 2021

רודי גארסיה
רודי גארסיה | ליון

האיש שעזב את מארסיי בסיום העונה הקודמת חתם בקבוצה מחבל הרון וינסה לשקם אותה, אחרי שהברזילאי פתח את העונה עם שני ניצחונות בלבד מתוך תשעה משחקים. בשבת הקרובה: משחק הבכורה נגד דיז'ון

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
לליון יש מאמן חדש. הקבוצה מחבל הרון הודיעה היום (שני) רשמית על מינויו של רודי גארסיה, שחתם עד יוני 2021 ויחליף את סילביניו, אחרי שהברזילאי פוטר לפני שבוע בעקבות פתיחת עונה שכללה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, כשהאחרון שבהם הסתיים בהפסד ליריבה הגדולה סנט אטיין.


גארסיה היה חופשי מאז שסיים את תפקידו במארסיי במאי האחרון ובעבר הוביל את ליל לדאבל היסטורי ב-2011 ובהמשך הדריך את רומא, שאיתה סיים ב-2014 במקום השני בסריה א'. לטענת 'RMC', הצרפתי הפך לאופציה המובילה לתפקיד המאמן לאחר שנשא נאום מרשים בפני הנהלת המועדון ובו מנה את הסיבות שבגללן הוא ראוי למינוי. גארסיה צפוי להגיע לליון יחד עם עוזרו קלוד פישו, שליווה אותו בכל הקבוצות המוזכרות לעיל.


המשימה שלו תהיה להרים את ליון מהמקום ה-14 בטבלת הליגה הצרפתית ולהחזיר אותה למקומה הטבעי בצמרת. כבר בשבת הקרובה הוא יפגוש אקסית נוספת, דיז'ון, וינסה להשיג לקבוצתו החדשה ניצחון ראשון מאז המחזור השני העונה.




עוד לפני שהוחלט ללכת על גארסיה, ביום חמישי האחרון פורסם כי ז'וזה מוריניו דחה הצעה מליון והעדיף לחכות לאופציות באנגליה. אפשרות אחרת שהייתה על הפרק היא זו של לורן בלאן, שלפי הדיווחים גם איתו נפגש נשיא המועדון ז'אן מישל אולאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי