דני אלבס: "לא אהבתי לגור בפריז, הייתה שם גזענות רבה"

דני אלבס
דני אלבס | LOIC VENANCE/AFP/Getty Images

השחקן המעוטר בעולם חשף בראיון למגזין GQ: "החיים שם היו מלווים בהרבה לחץ. זה היה הלם תרבות עבורי. שבוע אחד בעיר הזו יכול להיות הטיול הכי טוב שיש, אבל מעבר לזה היא פשוט נמאסת"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

דני אלבס חשף היום (רביעי) בראיון כי לאחר שנתיים בהן שיחק בפריז סן ז'רמן והתגורר בבירת צרפת, הברזילאי לא הצליח להתחבר לעיר האורות, ואף האשים את תושביה בגזענות. בקיץ האחרון שב המגן למולדתו כשהצטרף לסאו פאולו, ובשיחה עם המגזין GQ סיפר: "פריז? היה לי קצת הלם תרבות שם, לא אהבתי לגור בה".

"אם נוסעים לשם לשבוע אחד בלבד, זה יכול הטיול הכי טוב בכל החיים. אבל אם נמצאים שם יותר זמן, העיר הזו נמאסת מהר מאוד. היא מלחיצה מאוד" שיתף השחקן המעוטר בכדורגל העולמי. "היא מזכירה לי בכל מיני מובנים את סאו פאולו, אבל שמה יש המון גזענות".

"אני לא ספגתי כאלו דברים באופן אישי, כי כנראה אנשים ידעו היטב מה אעשה להם על כך. אבל ראיתי המון חברים שלי שכן קיבלו יחס כזה". אלבס התגורר באירופה במשך 17 שנים, וברוב הזמן בסביליה ובברצלונה שבספרד, אך בילה תקופה קצרה גם בטורינו. בסיכום הראיון הוא חשף את העדפותיו: "סביליה וברצלונה. אלה שני המקומות הכי טובים שגרתי בהם. לתושבים שם יש אנרגיות טובות והם סוג של אנשים שחיים ברחובות ומאירים את הכל".

אלבס במדי פ.ס.ז'.
אלבס במדי פ.ס.ז'. "יש הרבה גענות בפריז" (THOMAS SAMSON/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי