צרות בפריז: ארגון האוהדים הגדול של פ.ס.ז' הכריז על חרם

אוהדי פריז סן ז'רמן
אוהדי פריז סן ז'רמן | MARTIN BUREAU/AFP

ה"קולקטיב אולטראס פריז" פרסם הודעה רשמית בה הוא טוען כי המשטרה נטפלת אליהם בכוונה תחילה, בשיתוף פעולה עם גורמים במועדון. החרם לא מוגבל למשחקי הבית - ואפילו לא למשחקי קבוצת הנשים או קבוצת הכדוריד

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
אוהדי פריז סן ז'רמן שוב עושים בעיות, והפעם אין לזה קשר לניימאר. קבוצתם אמנם נמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות ברציפות בליגה, כשבשלושת האחרונים היא כבשה רביעיות, אבל היחס בין המועדון לאוהדים הולך ומתרופף.


ארגון האוהדים "קולקטיב אולטראס פריז", הנחשב לארגון הראשי של אוהדי אלופת צרפת, פרסם היום (רביעי) הודעה בה הוא קורא לאוהדים לא להגיע יותר למשחקי הקבוצה, ואפילו לא למשחקי קבוצת הנשים או קבוצת הכדוריד. "אנחנו לא יכולים יותר לערוב לביטחונם של היושבים ביציע מפני ההיטפלות הנלהבת שמאורגנת על ידי משטרת פריז בשיתוף פעולה עם אנשים מתוך המועדון", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי שלהם.


החרם, על פי הודעת הארגון, יימשך עד שכל דבר אפשרי ייעשה על מנת לעצור את אלה שמנסים להרוס את ה"קולקטיב אולטראס פריז". ה"קולקטיב" הבהיר כי החרם לא מוגבל רק למשחקי הבית בסטאד דה פראנס אלא לכל המשחקים, כך שהמשחק הראשון ממנו ייעדרו חברי הארגון – ואיתם, כך טוענים בצרפת, לא מעט אוהדים – יהיה כבר בשישי הקרוב נגד דיז'ון.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי