סנסציה: פ.ס.ז' איבדה יתרון ונוצחה מול האחרונה בטבלה

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | PHILIPPE DESMAZES / Contributor

קיליאן אמבפה העלה את האלופה והמוליכה ליתרון עם ציפ נהדר (19), אך מוניר שוייה (45) וז'ונדר קאדיס (47) סידרו לדיז'ון מהפך מדהים ועלייה זמנית למקום ה-18. הפסד שלישי העונה לטוכל, שסבל מיום חלש של נבאס

(גודל טקסט)
סנסציה, אין דרך אחרת לתאר את המשחק שפתח הערב (שישי) את המחזור ה-12 בליגה הצרפתית. פריז סן ז'רמן, האלופה והמוליכה, איבדה יתרון ונוצחה 2:1 בחוץ מול דיז'ון, שהגיעה להתמודדות מהמקום האחרון בטבלה עם מאזן דל של תשע נקודות מ-33 אפשריות.


האלופה, ללא ניימאר הפצוע אך עם קיליאן אמבפה הנפלא, קיוותה להשיג ניצחון ליגה חמישי ברציפות, אך סבלה מיום חלש במיוחד של השוער קיילור נבאס שהיה יכול לעשות יותר בשני השערים שנכבשו לאחר הוצאות חוץ של שחקני דיז'ון.


בדקה ה-19 פריז עשתה צעד בדרך לניצחון: אנחל די מריה בישל בצורה נהדרת לאמבפה שסיים באלגנטיות וקבע 0:1, אבל רגע לפני הירידה להפסקה דיז'ון איזנה, כשמוניר שוייה ניצל יציאה רעה של קיילור נבאס וזה מפתיע 1:1 בהפסקה. בדקה ה-47 המהפך המדהים הושלם הודות למבצע אישי נפלא של ז'ונדר קאדיס, שבעט מזווית קשה בין הרגליים של השוער האורח וסידר 1:2 ענק בסיום.


פריז עדיין מוליכה את טבלת הליגה הצרפתית, אך הפער מנאנט, שתשחק ביום ראשון נגד בורדו, עשוי לרדת בסיום המחזור לחמש נקוות. דיז'ון, לעומת זאת, טיפסה זמנים למקום ה-18 שמוביל בסיום העונה למבחנים.


 

 לא מאמין למראה עיניו. אנחל די מריה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי