טוכל: "קבאני חייב להתמודד מול איקרדי על מקומו"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Damien MEYER / AFP) (Photo by DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

מאמן פ.ס.ז' העביר מסר לאורוגוואי שפתח בהרכב: "לא קל להיות חלוץ בקבוצה הזו, התחרות קשה. הוא חסר קצב משחק ועליו לקבל את המצב ולעבוד קשה". הארגנטינאי, מנגד, כובש כל 71 דקות. "אל מטאדור זה הוא", נכתב

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן חזרה לנצח במסגרת הליגה כשגברה 1:2 אתמול (שבת) על ברסט במשחק החוץ. מאורו איקרדי המשיך את הכושר המצוין שלו עם שער תשיעי העונה ב-638 דקות (כובש כל 71 דקות בממוצע למשחק) שהיה גם שער הניצחון, עשר דקות לאחר שעלה מהספסל. "פריז מודה לאיקרדי, "אל מטאדור" זה הוא", נכתב ב"לאקיפ". מעבר לכך, סרחיו ריקו שרשם את הופעת הבכורה במועדון, על חשבונו של קיילור נבאס, היה לשוער הרביעי שמשחק במדי הקבוצה העונה – רקורד די נדיר.


אולם, סיפור המשחק היה חזרתו של אדינסון קבאני (32) להרכב הראשון לראשונה מאז חודש אוגוסט. קבאני שיחק 80 דקות עד שהוחלף בארגנטינאי ומאזנו עומד כרגע על שני שערים ב-419 דקות העונה. לאחר המשחק המאמן תומאס טוכל העביר מסר ברור לחלוץ, שכלל לא בטוח שימשיך בקבוצה בסיום העונה.


טוכל אמר: "לא קל להיות החלוץ של הקבוצה הזו. התחרות כאן קשה, המצב של חלוץ הוא תמיד רגיש. קבאני חסר קצב משחק. הוא חייב לקבל את המצב, להתחרות ולעבוד קשה. לפעמים אתה נמצא בשלב שאתה מרגיש טוב, יש לך קצת מזל והכל הולך בצורה מושלמת. איקרדי נמצא בשלב הזה".



מאורו איקרדי. "אל מטאדור" החדש (DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images)


אלופת צרפת שיחקה בהרכב שונה לחלוטין בהשוואה למשחק האחרון בליגת האלופות כאשר לא פחות משישה שינויים ביצע הגרמני. קיליאן אמבפה, למשל, נותר מחוץ לסגל. מרקיניוס שותף לעשר דקות בלבד. טוכל היה מרוצה: "אני מאוד אוהב את הניצחון הזה. ביצענו הרבה שינויים. שחקנים חסרי קצב כמו קורזוואה, קבאני ודרקסלר היו טובים. השינויים היו חיוניים כדי לאפשר לנו לשמור על רעננות. הרוח הייתה נגדנו במחצית הראשונה. לאחר מכן ידענו להגיב. הגיע לנו לנצח. אנחנו הראשונים שניצחנו כאן (בברסט) העונה".


לאחר פגרת הנבחרות תארח פ.ס.ז' את ליל המדורגת במקום השלישי ובמחזור החמישי בשלב הבתים בליגת האלופות תצא לסנטיאגו ברנבאו למשחק יוקרתי נגד ריאל מדריד, כשניימאר צפוי לעמוד לרשותה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי