בצרפת ביקרו את ניימאר. טוכל: "לא ציפיתי ממנו להרבה"

אמבפה מחליף את ניימאר
קיליאן אמבפה, ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הברזילאי שב למגרשים אחרי חודש וחצי ב-0:2 פ.ס.ז' על ליל וסיפק משחק מאכזב. מאמנו: "הוא צריך זמן כדי לחזור לקצב. הוא ירד לחדר ההלבשה אחרי החילוף? לא שמתי לב". וגם: הארגנטינאים של האלופה זכו למחמאות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
נייאמר שב אמש (שישי) להרכב של פריז סן ז'רמן, שניצחה 0:2 את ליל, לאחר שנעדר למשך חודש וחצי זכר לפציעה שעבר בחודש אוקטובר במשחק הידידות נגד ניגריה. אולם בשונה מבדרך, כלל הפעם הביקורת נגד הברזילאי הייתה מקצועית בלבד כאשר הוא סיפק את אחד המשחקים החלשים שלו מאז הגיע לבירת צרפת ואף הוחלף בדקה ה-65.


בצרפת נכתב על הברזילאי שהיה עצבני במשחק וישנן תהיות אם כדאי לשתף אותו למשחק ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, כאשר על חולצת ההרכב מתחרים קיליאן אמבפה, אנחל די מריה ומאורו איקרדי.


תומאס טוכל התייחס למשחקו של ניימאר בסיום ואמר: "אני לא מודאג היכולת שלו, לא ציפיתי ממנו להרבה כי החמיץ שישה שבועות, וזה המון זמן עבור מישהו כמוהו, הוא צריך זמן כדי לחזור לקצב. הוא לא היה מדויק, אבל אין מה לעשות. הוא היה צריך לשחק כמה דקות".



"לא ציפיתי מניימאר להרבה". שחקני פ.ס.ז' חוגגים (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)


על כך שניימאר ירד לחדר ההלבשה מיד לאחר שהוחלף על ידי קיליאן רמבפה במקום לשבת על הספסל: "זה נורמלי, שחקנים רבים עושים זאת. למען האמת לא ראיתי את זה כי הייתי ממוקד במשחק. עלינו לדבר על זה באופן אישי, זה לא הזמן לפתוח את זה".


מי שזכו למחמאות היו די מריה ואיקרדי שכבשו את השערים ו'בפרנס פוטבול' נכתב שהמנצחת הגדולה במשחק היא ארגנטינה. טוכל לא חסך במילים ודיבר על השניים בסיום: "הם מאוד חזקים ביחד והם נשארו איתנו במהלך פגרת הנבחרות וזה היה טוב עבורם, כי יכולנו לשמור עליהם רעננים. הם עובדים מאוד קשה עבור הקבוצה וזה משנה לנו מאוד".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי