ניצחון ליגה שישי רצוף למארסיי, 1:3 על בורדו של פאולו סוזה

שחקני מארסיי חוגגים
שחקני מארסיי חוגגים | GERARD JULIEN/AFP via Getty Images

הקבוצה החמה בליגה הצרפתית חזרה מפיגור ואספה שלוש נקודות בקרב הצמרת, בזכות שערים של אמאווי וסאנסון. מוקדם יותר, ריימס של פרדראג ראיקוביץ' גברה על סנט אטיין ונאנט ניצחה את דיז'ון

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כאשר במוקדם שבהם, ריימס של פרדראג ראיקוביץ' חזרה לנצח אחרי חמישה מחזורים. לאחר מכן, נאנט גברה על דיז'ון מהתחתית ובמשחק שנעל את המחזור, מארסיי המשיכה לדהור גם נגד בורדו של פאולו סוזה.

מארסיי – בורדו 1:3
הקבוצה הלוהטת של אנדרה וילאש בואש אספה את ניצחונה השישי ברציפות בליגה ושמרה על פער של חמש נקודות מהמוליכה פריז סן ז'רמן, אם כי לאלופה יש משחק חסר. החבורה של פאולו סוזה הפסידה לראשונה אחרי חמישה משחקים, אך נותרה במקום החמישי בטבלה.

יאסין אדלי בן ה-19 העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-31 עם בעיטה מצוינת מרחוק שלא השאירה סיכוי לשוער סטיב מנדאנדה. שלוש דקות לאחר ההפסקה, ג'ורדן אמאווי השווה בנגיחה, לאחר הגבהה מדויקת של דימיטרי פאייט בכדור קרן. בדקה ה-60, מורגן סאנסון ניצל יציאה גרועה של בורדו מאחור, חטף את הכדור ושלח אותו לרשת כדי להשלים את המהפך. בתוספת הזמן, נמניה ראדוניץ' הוסיף את השלישי וקבע את תוצאת הסיום.

פאולו סוזה. הפסד ראשון אחרי חמישה מחזורים (GERARD JULIEN/AFP via Getty Images)
פאולו סוזה. הפסד ראשון אחרי חמישה מחזורים (GERARD JULIEN/AFP via Getty Images)

ריימס – סנט אטיין 1:3
האדומים-לבנים השיגו שלוש נקודות לראשונה מאז אמצע אוקטובר ועצרו רצף של שלושה משחקים שבהם סיימו בתיקו. רמי אודין העלה אותם ליתרון בדקה ה-11 עם מספרת יפה, אחרי בלבול גדול בהגנת האורחים. רומיין חמומה איזן את התוצאה בדקה ה-59 עם סיומת יפה ברגל שמאל, אך השוויון החזיק שמונה דקות בלבד עד שהגיע בולאייה דיה וניצל הגבהה נהדרת של סאבייר קבאלרין כדי לנגוח פנימה. בתוספת הזמן, מוסא דומבייה הוסיף את השלישי, שקבע את תוצאת המשחק.

הניצחון העלה את ריימס לחלק העליון של הטבלה, בעוד הקבוצה מחבל הרון, שסיימה משחק שלישי ללא ניצחון מתוך ארבעת האחרונים שלה, נותרה במקום השביעי בטבלה.

תוצאה נוספת
נאנט – דיז'ון 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי