"לאקיפ": מעמדו של טוכל נסדק, המאמן: "קל לתקשר עם אמבפה"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בצרפת נכתב שחדר ההלבשה מתרחק ממנו: "לרוע המזל, התוצאות אינן המדד היחיד לרווחתו במועדון". בצל השמועות, הגרמני על יחסיו עם הכוכב: "הוא כועס אבל נרגע תוך 5 דק'". וגם: הגרלת הצ'מפיונס וחיזוק אפשרי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן מובילה בביטחה את הליגה הצרפתית (הפער ממארסיי עומד על ארבע נקודות אך יש לה שני משחקים חסרים), היא סיימה שלב בתים מצוין בליגת האלופות ותגיע לשמינית הגמר בעמדה נוחה לאחר שסיימה במקום הראשון וקיליאן אמבפה וניימאר נמצאים בכושר מצוין, אך לא הכל ורוד בעיר האורות. בצרפת נכתב שמעמדו של המאמן תומאס טוכל דועך. "לבד בתוך הקדרה", נכתב בשער "לאקיפ".

"לרוע המזל, התוצאות של קבוצתו אינן הברומטר היחיד לרווחתו בפ.ס.ז'. המאמן הגרמני עובר תקופה קשה בה הוא רואה את ההנהלה מרחיקה אותו מהמועדון ואיך מעמדו בחדר ההלבשה נשחק. למרות הניצחונות, נראה שהעברת המסרים שלו הולכת ופוחתת". כמובן שבצרפת מדברים על מערכת היחסים העכורה בינו לבין הכוכב אמבפה שגם מסרב להאריך את חוזהו

טוכל עצמו ניסה לשדר עסקים כרגיל ואמר על אמבפה: "אני מרגיש שמדברים על זה יותר מדי, בכדורגל תמיד נראה שחקנים מאוכזבים כשהם מוחלפים, ככה זה לאורך כל ההיסטוריה. קיליאן תמיד רוצה לשחק, הוא תמיד רוצה להבקיע. במשך כמה דקות הוא מאוכזב והוא מראה את זה. אולי זה נראה שזה לא קל לי לנהל אותו, אבל זה לא נכון, חוויתי הרבה מצבים כאלה. אמבפה כועס אבל כעבור דקה או חמש, אפשר לדבר איתו בכנות ובחוכמה, הוא אינטיליגנטי ותמיד מגיב נפלא, וזה הכי חשוב".

טוכל עם אמבפה. "קל לי לנהל אותו" (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

על ניימאר: "אני שמח שהוא מראה לקהל עד כמה הוא שחקן סופר-חשוב עבורינו, שיש לו לב גדול. כמובן שהוא יכול לעשות את ההבדל. ההשפעה שלו במשחק האחרון הייתה מדהימה ומעבר לכך הוא עבד קשה וגם עשה הגנה. אני בטוח שהוא רוצה להמשיך ככה. הוא ואמבפה צריכים לשחק יותר יחד לאחר שהחמיצו משחקים רבים.

מצב הקבוצה וחג המולד: "אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה בליגת האלופות, גם לא מטוטנהאם של ז'וזה מוריניו". כשנשאל על חיזוק בחורף אמר: "הלוואי והחיים היו כל כך פשוטים. הדבר הראשון שאני רוצה הוא שנגיע לינואר עם כמה שפחות שחקנים פצועים. אם כולם יהיו זמינים, יש לנו קבוצה חזקה מאוד. הרוח באימונים נפלאה, יש לנו עוצמה. זה הדבר הכי חשוב. אם כולם יהיו בריאים לא יהיה צורך לעשות משהו. אם יש שחקן מתאים אנחנו לא נסרב. אם זה יהיה אפשרי – נדון, אבל אני מאמין גדול בקבוצה".
 

"לבד בקדרה" (צילום מסך: "לאקיפ")
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי